روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

مدیرعامل گروه مهندسین مشاور ره گستر آسیا، در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری محلی سبزوارنیوز گفت: مطالعات توجیهی محور رودآب به احمدآباد توسط یک مشاور خراسانی و مطالعات توجیهی احمدآباد به طرود و معلمان توسط یک مشاور تهرانی انجام پذیرفته، کارفرمای هر دو مشاور اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بوده است.

مهندس محمدکاظم کاظمی که خود از شهرداران پیشنهادی شورای اسلامی شهرمان بود، یک بار دیگر برای هرگونه همکاری در تمامی بخش ها با دکتر طالبی شهردار سبزوار، اعلام آمادگی کرد.
مهندس کاظمی با بیان اینکه در  جلسه مورخ 18 فروردین امسال که در محل دفتر شهردار سبزوار برگزار شد، پیشنهاد آقای دکتر طالبی مبنی بر احداث محور "رودآب – طرود" مطرح گردید.
وی افزود: با پیگیری هایی که از سوی گروه مهندسین مشاور ره گستر آسیا و از طریق وزارت راه و شهرسازی بعمل آمد، مشخص شد که مطالعات توجیهی محور رودآب به احمدآباد توسط یک مشاور خراسانی و مطالعات توجیهی احمدآباد به طرود و معلمان توسط یک مشاور تهرانی انجام پذیرفته و کارفرمای هر دو، مشاور اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بوده است.

مدیرعامل گروه مهندسین مشاور ره گستر آسیا گفت: مطالعات فوق الذکر تاکنون درکمیسیون 215 به تصویب نرسیده، چنانچه پروژه یاد شده، از طریق اداره کل راه وشهرسازی سمنان پی گیری و همچنین پشتیبانی و کمک مقامات سبزواری را در پی داشته باشد و منجر به تصویب کمیسیون 215 از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گردد، در نهایت می توان، با احداث حداقل یک جاده فرعی با عرض 9 متر اتصال استانهای خراسان رضوی و سمنان را در محور فوق الذکر برقرار نمود.
وی با قدردانی از تلاش خبرگزاری محلی سبزوارنیوز در این خصوص و انجام مصاحبه با مدیرکل پیشین اداره راه استان سمنان و همچنین مجری طرح مطالعاتی این پروژه، اظهار داشت: با اجرای این طرح، ترافیک قابل ملاحظه ای از محور سبزوار - شاهرود کم شده، ضمن کاستن از حوادث محور مذکور، شهر رودآب در جنوب غرب سبزوار از بن بست خارج و زمینه توسعه آن فراهم می گردد.
مهندس کاظمی اذعان داشت: از طرفی با احداث جاده یاد شده به مقدار زیادی از خستگی و طول سفر زائرین حضرت رضا(ع) از استانهای اصفهان و جنوب غرب کشور کاسته خواهد شد.
گزارش سبزوارنیوز می افزاید؛ از دیگر مطالب مطرح شده در جلسه مذکور مهندس کاظمی با دکتر طالبی، موضوع مشارکت در طرحهای سرمایه گذاری شهرداری سبزوار بود که مهندس کاظمی در این خصوص تصریح کرد: چنانچه شهرداری و شورای اسلامی شهر سبزوار شرایط مشارکت و تسهیلات خود را برای سرمایه گذاران اعلام نمایند ایشان می تواند از شهرهای تهران،  مشهد و کیش سرمایه گذاران موفقی را برای پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری سبزوار جذب نماید.
شایان گفتن است گروه مهندسین مشاور ره گستر آسیا یکی از بزرگترین و مطرح ترین گروه های مهندسی مشاور در کشور بوده که در تقریبا تمامی استانهای کشور دارای پروژه های بزرگ عمرانی است، طی نامه ای برای مطالعه و نظارت اجرایی پروژه های شهرداری سبزوار، اعلام همکاری نموده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

یک حرف یک زمستان آدم را گرم نگه میدارد،
و بعضی اوقات هم یک حرف یک عمر آدم را سرد میکند...
حرف ها چه کارها که نمی کنند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی