روداب

روداب

روداب

روداب


پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

به گزارش خبرگزاری فارس ، جعفر نمدچیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج بازوان انقلاب هستند، اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت که این دو نیروی مولود انقلاب در همه امتحان‌ها و حوادث مختلف کشور سربلند بوده و همواره نسبت به ولایت و رهبری ابراز وفاداری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با هجوم فرهنگی قصد از بین بردن باورها، اعتقادات و ارزش‌های انقلاب را دارد، یادآور شد: سپاه و بسیج به عنوان مدافعان ولایت و سدهای محکم و استوار در برابر این هجوم نرم با اجرای برنامه‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در جامعه توانسته در برابر دشمن بایستند و جامعه را نسبت به این هجمه آگاه کنند.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس با مهم دانستن فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: خوشبختانه سپاه ناحیه سبزوار در این زمینه دارای کارنامه درخشانی است که می‌توان به احداث 18 سوله فرهنگی ورزشی در مدت اخیر اشاره کرد.

نمدچیان با بیان اینکه خدمت به مناطق محروم و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در این مناطق از وظیفه‌های مهم در این نهاد مقدس است، اضافه کرد: در این زمینه نیز 2 سوله فرهنگی ورزشی تحت عنوان 9 دی با امکانات استاندارد ساخته شده که به بخش محروم روداب اختصاص یافته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به موضوع اردوهای طرح هجرت و محرومیت‌زدایی نیز عنوان کرد: روداب از وسیع‌ترین بخش‌های کشور است که از محرومیت نسبی نیز رنج می‌برد؛ با نیازسنجی صورت گرفته تصمیم گرفتیم تا اردوهای جهادی طرح هجرت 3 را در حد توان در این منطقه اجرا کنیم تا بخشی از محرومیت این مناطق کاهش یابد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۵ عباس خلیلی دارینی
سلام توی تیتر الف اردوهای جهادی رو جا انداختی

پاسخ:
پاسخ:
متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی