روداب

روداب

روداب

روداب

هنر بانوان روستای دریاچه

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ

هنر دست بانوان روستای دریاچه

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

از ابتدای تشکیل اردوهای جهادی قرارگاه، در قسمت خواهران جهادی کلاس های هنری مختلفی برای اهالی برگزار شد.

در روستای دریاچه، مربیان هنری به آموزش شبه قالی و قلاب بافی پرداختند. و از آنجا که بانوان روستا علاقه زیادی به یادگیری این هنرها داشتند، کلاسها با استقبال خوب آنها روبرو شد. این دوره آموزشی با تلاش و جدیت اهالی در یادگیری هنرها و همچنین پیگیری و زحمات جهادگران با موفقیت به پایان رسید.

بنا به درخواست خود اهالی از بخشدار محترم روداب، بودجه اولیه اشتغال زایی به بانوان روستادادهشداکنون بانوان روستا پس از فراغت از کارهای روزمره (و به گفته خودشان کارهایتکراری و خستهکننده)، مشغول کاری می شوند که به آن علاقمندند.

این امر با یاری خدا، فایده و نتایج بسیار خوبی در پی داشته است.

اول اینکه بانوان روستا با استفاده از هنر دست خود، مختصر درآمدی کسب می کنند. همچنین اوقات فراغت و ساعات بیکاری شان بطور مفید سپری می شود. و از همه مهمتر اینکه با توجه به مشکلات افسردگی و ناامیدی نسبی که بعضا در میان آنها دیده می شود، مشغول شدن به کاری که به آن علاقمندند باعث افزایش روحیه خودباوری،امید و نشاط آنها شده است.

از زحمات و تلاشهای بی دریغ و خالصانه مربیان هنری، پیگیری های مداوم عده ای از جهادگران، خانواده مسئول بسیج دانشجویی سبزوار و نیزهمکاری بخشدار محترم صمیمانه سپاسگذاریم. 


نمونه ای از هنر دست بانوان روستای دریاچه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی