روداب

روداب

روداب

روداب

بخشدار روداب سبزوار گفت : همه ما بایستی برای عملیاتی کردن و تحقق شعار امسال تلاش کنیم.   

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

محمود شم آبادی  با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان 'اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی' افزود :باید با شناسایی ظرفیت های هر منطقه و تلاش برای بالفعل کردن این ظرفیت ها ساختارمناسبی برای عملیاتی کردن شعار امسال داشته باشیم . 
وی افزود: مقام معظم رهبری دو حوزه اقتصاد و فرهنگ را با توجه به نقش و اهمیت آن بسیار هوشمندانه نشانه گرفته اند . 
وی به نامگذاری سال های گذشته توسط مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و گفت: شعارهای چند سال اخیر همانند حلقه‌های زنجیری هستند که با ایجاد بستری مناسب اقتصاد و فرهنگ اسلامی را محقق می کنند . 
بخشدار روداب سبزوار با تاکید بر تحقق شعار امسال از سوی مردم و مسوولان گفت : مدیریت جهادی به این معناست که منتظر ابلاغیه و بخشنامه نبوده و از انجام کاری که تشخیص می دهیم باید انجام شود ، دریغ نکنیم . 
شم آبادی اظهار داشت : همت ، دلسوزی و تلاش لازمه مدیریت جهادی است که بایستی همه مسوولان مدنظر داشته باشند . 


وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت ها و تلاش برای بالفعل کردن پتانسیل های هر منطقه در حوزه فرهنگ و اقتصاد اظهار داشت : بایستی از منابع و داشته های هر منطقه به نحوه بهینه استفاده شود . 
بخشدار روداب سبزوار با اشاره به تشکیل شورای فرهنگ عمومی از دو سال گذشته در این بخش اظهار داشت : سند توسعه فرهنگی هم قبلا تهیه شده که بایستی برای امسال آن را بازبینی و به طور کامل تدوین کنیم . 
وی با بیان اینکه متاسفانه در روستاها به صورت متمرکز فعالیت های فرهنگی پیگیری نمی شود ،گفت : بایستی ساختاری مناسب برای این فعالیت ها با تشکیل شوراهای فرهنگی داشته باشیم . 
شم آبادی افزود : این شورای فرهنگی در روستاها بایستی محور همگرایی و تصمیمات سازنده برای توسعه روستا باشد . 
وی اظهار داشت : در حوزه اقتصادی هم بایستی با شناسایی منابع و تشکیل کارگروه هایی از توان همه دستگاهها استفاده کنیم . 
بخشدار روداب سبزوار با اشاره به ظرفیت این بخش در کشاورزی ، معادن ، دامداری و صنایع دستی گفت : بایستی ازاین ظرفیت ها برای اشتغالزایی و توسعه منطقه استفاده کنیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی