روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب در مصاحبه اختصاصی با آقای نیک منش که بعد از جلسه معارفه ی ایشان در سالن اجتماعات بخشداری روداب برگزار شد وی از نظارت بیشتر بر کشتار و بحث واکسیناسیون دام ها در بخش تاکید داشت. 
وی افزود: به دلیل پراکندگی روستاهای بخش کار واکسیناسیون دام ها با مشکلاتی همراه است در همین زمینه در روز های آینده جلسه ای با دهیاران روستاهای بخش خواهیم  داشت.
 آقای نیک منش مسئول جدید دامپزشکی روداب از ساخت کشتارگاه جدید با همکاری شهرداری روداب خبر داد و افزود : کار اجرایی این کشتارگاه را شهرداری بر عهده گرفته است.  وی از همکاری خوب آقای مهندس خلیلی دارینی شهردار شهر روداب نیز تشکر کرد  و افزود شهرداری روداب همکاری لازم را با این اداره داشته است. 
وی افزود : مردم فهیم روداب می توانند به صورت حضوری و یا شماره تلفن 8223931-0572  پست دامپزشکی روداب در تماس باشند و هر گونه سوال یا گزارش مشکلی دارند می توانند  با ما در میان بگذارند.

»روداب نیوز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی