روداب

روداب

روداب

روداب


سبزوار نیوز/ رئیس حفاظت از محیط زیست سبزوار گفت: شکارچیان آهو به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

محمد علی عمارلو در گفتگوی اختصاصی با سبزوار نیوز  در خصوص صدور آراء دادگاه  در مورد متهمان شکار و صید در این شهرستان اظهار داشت: دو متخلف شکار  چندی پیش در مناطق ممنوعه سبزوار به جرم شکار یک راس آهو دستگیر و تحویل مقامات غذایی شده بودند که با حکم قاضی دادگاه، هر یک به پرداخت دو میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: دو متخلف دیگر نیز که به جرم شروع به شکار، تمرد از دستور ماموران یگان حفاظت حین وظیفه، دستگیر و تحویل مقام قضایی شده بودند نیز، هر یک محکوم به پرداخت 40 میلیون ریال جزای نقدی  شدند.

بازدید بیش از  4 هزار نفر از مناطق تحت مدیریت سبزوار

وی در ادامه به بازدید بیش از  4هزار نفر از هموطنان از مجموعه مناطق تحت مدیریت سبزوار خبر داد و گفت: این اداره با پخش بیش از  هزار پلاستیک و طرح مسابقه ویژه نوروز همشهریان را تشویق به جمع آوری زباله نمود.

عمارلو  ادامه داد: در طی ایام نوروز با همکاری نیوری انتظامی بخش روداب یک دستگاه موتور سیکلت غیر مجازCRM250  که به طور مرتب در منطقه اقدام به شکار غیر مجاز می نمود توسط یگاه حفاظت محیط زیست کشف و  ضبط و جهت اقدامات قانونی تحویل کلانتری روداب شد.

رئیس حفاظت از محیط زیست سبزوار همچنین به تعقیب دو نفر متخلف شکار و صید با یک قبضه سلاح غیر مجاز در ارتفاعات ریوند اشاره کرد و گفت: یک نفر از متخلفین توسط یگان حفاظت دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

بازدید سالانه بیش از  2 هزار نفر از موزه حیات وحش

عمارلو در ادامه این گفتگو به بازدید سالانه بیش از دو هزار نفر از هموطنان از موزه حیات وحش در محل اداره اشاره کرد و گفت: این موزه با مساحت 140 متر مربع  بیش از 300 گونه جانوری، پرندگان، پستانداران، گونه های گیاهی، انواع فسیل ها و سنگ های معدنی، حشرات و ... را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه این موزه مجهز به انواع امکانات سمعی، بصری پرده نمایش و ... می باشد افزود: کتابخانه موجود در این موزه از دیگر امکانات آموزشی است که بیش از 800 کتاب آموزشی در زمینه محیط زیست را در خود جای داده است.

رئیس حفاظت از محیط زیست سبزوار با اظهار این مطلب که طی ایام تعطیلات بیش از 500 نفر از موزه حیات وحش بازدید کرده اند گفت: علاقه مندان جهت بازدید از این موزه می توانند هر روز از ساعت 30/7 الی 14 به محل اداره مراجعه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی