روداب

روداب

روداب

روداب


سبزوارنیوز/ مهندس محمدکاظم کاظمی مدیر عامل مهندسین مشاور ره گستر آسیا با حضور در دفتر شهردار، با تمجید از شایستگی های علمی و مدیریتی وی انتخاب "محمدعلی طالبی" را به عنوان شهردار سبزوار تبریک گفت و بر آمادگی خود برای حمایت از طرح های توسعه ای بخصوص موضوع دستیابی های شهرستان به راههای مناسب تأکید کرد.
دکتر طالبی با بیان اینکه سالها پیش موضوع احداث جاده ترود - روداب در دستور کار بوده است و مطالعه درباره آن انجام گرفته است اما پس از آن به دست فراموشی سپرده شد، تصریح کرد: در صورت ساخت این جاده، نه تنها بار نسبتا بزرگی از دوش جاده "شاهرود به سبزوار" برداشته می شود، بلکه سبزوار 180 کیلومتر به جندق در استان اصفهان نردیک تر می شود.
شهردار سبزوار، احداث این جاده را به نفع ترانزیت منطقه و همچنین برخورداری کارخانه عظیم سیمان سبزوار از یک جاده مورد قبول و خروج از بن بست دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا ضمن کمک و دستیابی شهروندان و مردم خونگرم شهر روداب به راه مناسب، مسیر منتهی به استان شدن سبزوار نیز هموار و تسهیل گردد.
در این دیدار محمدکاظم کاظمی نیز از آمادگی خود و گروه بزرگ "مهندسین مشاور ره گستر آسیا" که در تهران، مشهد و کیش دارای دفاتر ویژه است، برای کمک به سبزوار خبر داد و اذعان داشت: سبزوار با توجه به حجم جاده های پیرامون این شهر، قابلیت برخورداری از اداره کل "مسکن و راه سازی" مستقل را داراست.
مهندس کاظمی در عین حال یادآور شد: دکتر محمدعلی طالبی با توجه به مسئولیت های اجرایی که در دستگاههای مختلف داشته است، بالطبع از جایگاه نسبتا بالاتری از موقعیت شهرداری سبزوار برخوردار است که این خود یک امتیاز بزرگ برای سبزوار محسوب می شود.

وی که خود نیز از جمله شهرداران پیشنهادی برای تصدی این پست بوده است، با حضور در محل شهرداری سبزوار ثابت کرد که برای او توسعه شهر مهم تر از پست و عنوان است، در این دیدار به بررسی راههای همکاری بهتر مجموعه تحت امر خود با شهرداری سبزوار پرداخت.
محمدکاظم کاظمی اذعان داشت: برای ساماندهی به ورودی های شهرستان و سبزوار نیز آماده مشارکت با شهرداری هستیم و می توانیم طی یک فرایند به نتایج مورد قبولی دست پیدا کنیم که قطعا باید دید اولویت های شهرداری سبزوار چه می تواند باشد.
شایان گفتن است گروه "مهندسین مشاور ره گستر آسیا" طی قراردادی با معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در تهران، مطالعات مقدماتی و توجیهی محور بجنورد- اسفراین- سبزوار- بردسکن- بجستان و همچنین مطالعات سه راهی شادمهر- خلیل آباد - کاشمر-بردسکن را برعهده گرفته و در شهریور پارسال (1392) آن را به پایان رسانید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی