روداب

روداب

روداب

روداب

نقد دهیاری برگو بر مستند "روداب، رویشی در کویر "

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸ ب.ظ

مستند «روداب، رویشی در کویر» به کارگردانی مهدی احمدی مستند ساز سبزواری، شنبه 16 فروردین ساعت ۲۲/۱۰ از شبکه استانی خراسان رضوی پخش  شد.

این مستند در ۳۶ دقیقه به معرفی جامع بخش روداب در زمینه های اجتماعی، تاریخی، طبیعی و فرهنگی پرداخت که به سفارش بخشداری روداب تهیه و تولید گردیده است.

 اهداف پیشنهاد ساخت این مستند شناساندن فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و آشنایی مردم با آداب و رسوم و انعکاس ظرفیت های پیشرفت در حوزه صنعت و کشاورزی بخش روداب بوده و برای نخستین بار است که مستندی جامع از بخشهای سبزوار تولید و پخش میشد.

ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تهیه این مستند و تشکر ویژه از بخشدار محترم روداب که تلاش ویژه ای  در راستای شناساندن فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و آشنایی مردم دیگر نقاط کشور  با آداب و رسوم و انعکاس ظرفیت های پیشرفت در حوزه صنعت و کشاورزی بخش روداب دارند.

شایان ذکر است  انچه به نمایش درامد تنها درصد ناچیزی از هزاران چیزی بود که باید  انعکاس داده شود . و از ان همه تاریخچه و اداب و رسوم منطقه اثار تاریخی و قلعه قدیمی برگو و دیگر روستاها ی بالا بخش روداب هیچ چیز به نمایش درنیامد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی