روداب

روداب

روداب

روداب

بازتاب پنجمین نماز جمعه روداب در رسانه ها !

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ق.ظ

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
امام جمعه روداب سبزوار:

بایستی فرهنگ کار و تولید کشورمان را تقویت کنیم

سبزوار- ایرنا- امام جمعه روداب سبزوار گفت : در اقتصاد مقاومتی سهم مردم تقویت فرهنگ کار و تولید است که بایستی با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب سبزوار اظهارکرد: همه مسوولان و مردم بایستی برای اجرایی کردن مقاومت اقتصادی تلاش کنند.

وی افزود: همان گونه که پیامبر (ص) دست کارگر را می بوسید و در دین ما کار و کارگری بسیار با ارزش است ما نیز باید فرهنگ کار و زحمتکشی را تقویت کنیم.

حجت الاسلام کیانی مقدم به تحریم های چند ساله دشمنان علیه کشور ما اشاره کرد و افزود: مردم و مسوولان ما باید هوشیار باشند.

امام جمعه روداب سبزوار اظهار داشت : سیاست هایی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند بسیارجدی است و برای اجرای این سیاست ها باید تلاش کنیم.

وی همچنین در خطبه اول نماز جمعه شهر روداب نماز گزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و در باره مناسبت های این هفته مطالبی بیان کرد.

شهر روداب در حدود 40 کیلومتری جنوب غربی سبزوار قرار دارد.



پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
 روداب، برزویی/ امام جمعه روداب در جمع نمازگزاران گفت: از ۲سال قبل تحریم های آمریکا و اروپا تبدیل به یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده و دیگر یک تحریم عادی نیست. حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم، مردم و مسئولان را به هوشیاری فراخواند و افزود: ما درگیر یک جنگ بزرگ اقتصادی و تمام عیار شده ایم و تحریم های فلج کننده ای علیه ما اعمال کردند، در نتیجه مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند که بسیار مهم است. وداب، برزویی/ امام جمعه روداب در جمع نمازگزاران گفت: از ۲سال قبل تحریم های آمریکا و اروپا تبدیل به یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده و دیگر یک تحریم عادی نیست. حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم، مردم و مسئولان را به هوشیاری فراخواند و افزود: ما درگیر یک جنگ بزرگ اقتصادی و تمام عیار شده ایم و تحریم های فلج کننده ای علیه ما اعمال کردند، در نتیجه مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند که بسیار مهم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی