روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداببه گزارش ایرنا ، قاسم شعبانی روز پنجشنبه در جمع مسوولان اجرایی افزود : با توجه به اینکه بیشتر بخش های سبزوار به شهرستان ارتقا یافته اند ولی بخش روداب سبزوار از معدود بخش هایی است که اداره آموزش و پرورش مستقل ندارد.  وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش در بخش روداب سبزوار به صورت نمایندگی و زیرنظر مدیریت آموزش و پرورش سبزوار اداره می شود ، اظهار داشت : لازم است مسوولان در روداب نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت در بحث تعلیم و تربیت گفت : اگر همه مردم ، دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی به آموزش و پرورش کمک نکنند این سازمان نمی تواند رسالت خود را به سرانجام برساند. شعبانی گفت : نیروی انسانی محور توسعه در هر کشوری است و این سرمایه عظیم مرهون تلاش آموزش و پرورش است.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار با قدردانی از مشارکت خیرین در آموزش و پرورش گفت : کمک های خیرین در موضوع مشارکت و ساخت و سازها کمک بسیاری به امر آموزش کرده است . رییس شورای آموزش و پرورش سبزوار اظهار داشت : لازم است که جلسات شورای آموزش و پرورش از حالت کلیشه ای خارج شود و راهکارهایی ارایه دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۸
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

سلام مگر چقدر دانش اموز دارد که مستقل شود چه خوب است از معلمان بخش هم در این مورد نظر خواهی شود

پاسخ:
پاسخ:
طبق اظهار نظر مسئول نمایندگی آموزش و پرورش روداب تعداد دانش آموزان بخش روداب از شهر ششتمد و داورزن بیشتر است !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی