روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداببه گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد شهرستان سبزوار صبح امروز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افتتاح این تعداد کانون فرهنگی و هنری مسجد تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح سبزوار، بخش‌ها و شهرهای خوشاب و داورزن به 116 عدد می‌رسد.

علیرضا رادمان بابیان اینکه تا قبل از این تعداد، در سطح شهرستان 88 کانون مسجد افتتاح شده و در حال بهره‌برداری بوده است گفت: در سال 92 شهرستان سبزوار پس از مشهد بیشترین آمار راه‌اندازی کانون‌های مساجد را در سطح استان داشته است.

وی ادامه داد: از تعداد 27 کانون، 4 کانون در شهر ششتمد، هفت عدد در شهرستان خوشاب، پنج عدد در بخش روداب، 9 عدد در بخش مرکزی و 2 عدد در شهرستان داورزن در مساجد آنها مستقر خواهند شد.

این مقام مسئول افزود: در آیین افتتاحیه این کانون‌ها همزمان نیز تجهیزات آنها از جمله قفسه کتاب، میز مطالعه، صندلی، کتاب‌های آیت‌الله شهید مطهری، دوربین عکاسی و تابلو سردر به مسئولین کانون‌ها تحویل داده می‌شود.

رادمان کانون‌های مساجد را از ارکان مهم در جبهه مبارزه با نبرد نرم بر علیه دشمن دانست و یادآور شد: مهمترین وظیفه کانون‌های مساجد نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه به خصوص در بین قشر جوان، نوجوان و نونهال است.

مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار تصریح کرد: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه هر مجموعه فرهنگی باشد تا این مجموعه‌ها بتوانند در مسیر درست گام بردارند و کانون‌های مساجد نیز با رویکرد تاسی از فرمایشات ایشان برای اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی و دینی گام برمی‌دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۴:۲۷ هادی قلعه نوی
در پایان نیز از کانون های فعال و پویا در زمینه های مختلف تقدیر و تشکر گردید که کانون های اسرار از شهر روداب و شهدای دارین نیز در بین این کانون ها قرار داشتند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی