روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابدر آستانه ایام درختکاری، بیش از یکصد اصله نهال به همت جوانان روستای ملوند و با حضور روحانی، مسئول بسیج بخش روداب، دهیار، شوراهای اسلامی روستا و تعدادی از ریش سفیدان و اهلی روستا کاشته شد.

در این برنامه با هدف کویر زدایی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در روستا، بیش از یکصد درخت در پیاده رو‌ها، معابر، جلو منازل و کوچه‌های اصلی کاشته شد.

این مراسم با استقبال و شور و نشاط خاصی از طرف جوانان روستا مواجه گردید. در این مراسم حجت الاسلام مهدی صادقی روحانی روستا که پا به پای جوانان در کاشت درختان مشارکت می‌کرد با اشاره به آیات قرآن و روایاتی از ائمه معصومین (ع) در خصوص اهمیت درخت و درختکاری، از اهالی روستا خواست تا در نگهداری و حفظ محیط زیست و فضای سبز بویژه درختان کوشا باشند.

لازم به ذکر است ایده اولیه کاشت درخت در روستا توسط حاج محمود ملوندی یکی از جانبازان و یادگاران ۸سال دفاع مقدس در روستای ملوند و در جمع اعضای هیئت متوسلین به چهارده معصوم ملوندیهای مقیم سبزوار مطرح گردید و پس از موافقت اعضای هیئت بودجه خرید نهال‌ها توسط همین هیئت و تعدادی از خیرین تأمین گردید.




درختکاری ملوندی ها در پیشواز طبیعت - اسفند 92


درختکاری ملوندی ها در پیشواز طبیعت - اسفند 92


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی