روداب

روداب

روداب

روداب



پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار:
ارتقای محور روداب سبزوار بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار گفت: برای ارتقا، بهسازی و روکش محور روداب سبزوار به بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

خبرگزاری فارس: ارتقای محور روداب سبزوار بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فرشاد سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: این محور بیش از 41 کیلومتر طول دارد که برای آسفالت هر کیلومتر آن اعتباری حدود 600 میلیون تومان نیاز است.

وی ادامه داد: طرح‌های مطالعاتی این محور صورت گرفته است و در صورت تأمین اعتبار آمادگی کامل برای اجرای این پروژه داریم.

این مسئول با اشاره به محور مواصلاتی روداب، برآباد و نامن افزود: طول این محور 13 کیلومتر است و برای آسفالت آن به اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز داریم.

وی گفت: با پیگیری صورت گرفته امیدواریم تا قبل از سال جدید بتوانیم 5 کیلومتر ابتدایی محور سبزوار روداب را بهسازی و روکش کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

با سلام از شورای روداب ومسولین می خواهم پروژه راه روداب نامن پیگیری شود چون ضمن خارج شدن منطقه از بن بست بار ترافیکی را کاهش میدهد دسترسی به جاده تهران را سریعتر می کند بودجه کمتر نیاز دارد و در اینده برای شهرستان شدن چند روستا از داورزن را را برای نرم جمعیت به این منطقه اضافه کرد و این کار زیر بنایی است اگر مقدور است این پیام را به شورای بخش برسانید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی