روداب

روداب

روداب

روداب

 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابروداب، خبرنگار خراسان:
امام جمعه روداب ضمن اشاره به حادثه ۲۹بهمن سالروز قیام مردم تبریز در جمع نمازگزاران گفت: این حادثه همبستگی بین مردم ایران را نشان داد. حجت الاسلام کیانی مقدم با اشاره به حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف انقلاب، افزود: مردم ایران به دنبال اقتصاد مستقل و فرهنگ غیروابسته و مستقل اند و می خواهند در علم، فرهنگ، اخلاق و معنویت پیشرو تمام ملت ها باشند و هیچ گاه زیر بار زورگویی و باج خواهی نخواهند رفت.
ایرنا:

امام جمعه روداب سبزوار:

مشکل دشمنان ما، اسلام ،انقلاب و استقلال خواهی ایران اسلامی است

 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابروداب ، سبزوار- ایرنا- امام جمعه روداب سبزوار گفت : مشکل آمریکا و دشمنان ایران اسلامی بحث هسته ای نیست بلکه مشکل آنها با کشور ما اسلام ،انقلاب و استقلال خواهی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه شهر روداب سبزوار، افزود: مردم به عمق دشمنی استکبار آگاهی دارند و لذا هیچگاه دشمنی آمریکا را فراموش نخواهند کرد.


وی در مورد حادثه 29 بهمن ،سالروز قیام مردم تبریز مطالبی بیان کرد و افزود: این حادثه همبستگی بین مردم ایران را نشان داد و این همبستگی و اتحاد مشخص کرد که مردم زیر یک پرچم سینه می زنند و یک کلام دارند آن هم اسلام است.

حجت الاسلام کیانی مقدم در ادامه با اشاره به حضور یکپارچه مردم در انقلاب، جنگ تحمیلی و 9 دی و راهپیماییهای هرساله 22 بهمن افزود: مردم ایران به دنبال اقتصاد مستقل و فرهنگ غیر وابسته و مستقل هستند.

وی افزود: مردم ما می خواهند درعلم ،فرهنگ و اخلاق و معنویت پیشرو تمام ملت ها باشند و لذا زیر بار زورگویی و باج خواهی نخواهند رفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۳
محمد برزوئی

امام جمعه

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی