روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

ماههای پایانی فعالیت شورای اسلامی در دوره ی دوم بود که، با ورود آیت الله عالمی و تصویب مقدمات حضور امام جمعه در جلسه ی مسجد امام حسین علیه السلام، شورای اسلامی در حضور مردم مومن روداب، بخشدار وقت جناب آقای جلا لی فر و ریاست برخی از ادارات و ...متهعد شدند تا نسبت به تصویب برخی از ملزومات حضور، در خصوص تأمین هزینه های مربوطه و ... بررسی های لازم را در جلسات شورا انجام و نهایتاً نسبت به تصویب اقدام نماید.

در آخرین جلسات شوراهای اسلامی دوره ی دوم با توجه به حساسیت موضوع امام جمعه و اهمیت آن برای اعضاء این مهم به تصویب رسید. در بیان تلاش این عزیزان همین بس که چندین جلسه ی فوق العاده خارج از جلسات عادی را اختصاص به موضوع دادند که صمیمانه قدردان زحمات آنها هستیم.

پس از انتخابات دوره ی سوم شوراها روند پیگیری ها ادامه پیدا نمود. با توجه به برخی جابجائی های مدیریتی در ماههای ابتدائی فعالیت شورای اسلامی در دوره سوم، شتاب پیگیری ها  کاسته شد. 

لکن پس از گذشت قریب به یک سال ، مبحث امام جمعه مجددا توسط مسئولین مطرح و اجرائی نمودن مصوبات دوره ی دوم در دستور کار قرار گرفت.

همزمان با روند اجرائی شدن مصوبات در این دوره هماهنگی لازم با نهادهای مختلف جهت جذب بهترین گزینه صورت گرفت. در این مجال جا دارد از مکاتبات بخشدار وقت جناب آقای کلاته و شورای اسلامی دوره سوم  تشکر ویژه ای داشته باشیم.

پس از انتخابات دوره ی چهارم  بستر حضور امام جمعه نسبتا فراهم شده بود اما در اجرای برخی از مصوبات هنوز اشکالاتی وجود داشت که آن نیز با پیگیری های مجدانه مسئولین و شورای اسلامی محترم مرتفع  گردید. جناب آقای شم آبادی بخشدار فعال و جناب آقای خلیلی دارینی شهردار کوشای روداب سهم بسزائی در این روند بعهده داشتند. امید که خداوند تبارک و تعالی بر توفیقات ایشان بیافزاید 

و سرانجام بعد از 8 سال تلاش، اولین نماز جمعه ی روداب در هجدهم بهمن ماه به امامت حجتالاسلام و المسلمین کیانی اقامه خواهد شد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی