روداب

روداب

روداب

روداب

 محمود شم آبادی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان افزود : بایستی تفاوت های انقلاب ما با انقلاب های دیگر ، علت پایدار ماندن انقلاب علی رغم هجمه های مختلف و هزینه هایی که برای انقلاب دادیم برای جوانان تبیین شود .

وی ادامه داد : به برکت انقلاب اسلامی مدیریت کشور به دست خود مردم سپرده شد و سرنوشت کشور به دست خود مردم رقم خورد به جای اینکه کشورهای اروپایی برای ما تصمیم بگیرند .


وی با اشاره به تقویت روحیه خودباوری در مردم به برکت انقلاب اسلامی گفت : بر پایه همین خودباوری بود که به توفیقات بسیاری در عرصه ملی و بین المللی دست یافتیم .

بخشدار روداب سبزوار با اشاره به تاثیرگذاری هدایت های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به این توفیقات افزود : در حقیقت با تکیه بر این هدایت ها ما می توانیم در ذهن دانشجویان ، نخبگان و اقشار فرهیخته و تاثیرگذار جامعه اثر گذاریم و پیشرفت های زیادی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم .

شم آبادی اظهار داشت : یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ساختارشکنی در طبقات اجتماعی بود زیرا قبل از پیروزی انقلاب علم و دانش مخصوص طبقه ای خاص بود .

وی با بیان اینکه این انقلاب راحت به دست ما نرسیده و برای رسیدن به آن هزاران شهید دادیم ،خدمتگزاری در هر مسوولیت را مهمترین رسالت دانست و افزود : مسوولان در هر جایگاهی که هستند باید زمانی که در اختیار دارند را برای خدمتگزاری به مردم غنیمت بدانند.

بخشدار روداب سبزوار اظهار داشت : یکی از بزرگترین وظایف مسوولان و قشر فرهیخته جامعه پاسخگو بودن به ابهامات و شبهات ذهنی نسل جوان جامعه است.

شم آبادی افزود : برای این منظور بایستی جوانان را به مطالعه تاریخ کشورمان ترغیب کنیم زیرا مطالعه تاریخ کشور موجب روشنگری و افزایش بصیرت در آنان می شود .

وی با بیان اینکه دشمن هزینه های گزافی را برای نسل جوان جامعه ما با راه اندازی سایت ها و شبکه های ماهواره ای می پردازد ، اظهار داشت : در مقابل آماده کردن بستر تهدید ذهنی جوانان از سوی دشمن ما نیز باید برنامه ریزی ویژه ای برای نسل جوان کشورمان داشته باشیم .

بخشدار روداب سبزوار همچنین مهمترین رویکرد برنامه های دهه فجر این بخش را با محوریت مردم عنوان کرد و اظهار داشت : توجه به کیفیت و بانشاط بودن برنامه ها را مدنظر داشته ایم .

شم آبادی با اشاره به تشکیل گروه هنری تحت عنوان پیک انقلاب در ایام مبارک دهه فجر گفت : این گروه تئاتر با سفر به روستاها برنامه های فرهنگی و جشن به مناسبت این ایام برگزار می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۵
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۲)

۰۵ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۲۱ پنل رایگان ارسال پیامک
با سلام و درود خدمت مدیریت محترم وبلاگ "اخبار روداب"
گیل پیامک ارائه دهنده پنل رایگان اس ام اس با افتخار از شما دعوت میکند تا از امکانات پنل های ما استفاده بفرمایید.

سلام . بابا یه قالب زیبا تر بذار این که تکراری یه

پاسخ:
پاسخ:
اون چیزی که هیچ وقت کهنه نمیشود سادگی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی