روداب

روداب

روداب

روداب

ماجرای " سالن ورزش روداب " که باد آنرا برد!

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ

شهر روداب مرکز یکی از پهناورترین بخش های استان خراسان رضوی با جمعیت حدود ۵ هزار نفر ، هیچ گونه امکانات ورزشی ندارد با این حال، استعداد های فراوانی در رشته های مختلف ورزشی دارد و ورزشکاران در رشته های فوتبال ، والیبال و بدنسازی و ... در شهرستان و استان مقام های خوبی کسب کرده اند. چند سال قبل با شروع پروژه  ساخت سالن ورزشی در این منطقه، ورزشکاران به آینده ورزشی خود امیدوار شدند، اما چندی بعد اسکلت سالن ورزشی بر اثر وزش باد در هم ریخت تا ساخت تنها مجموعه ورزشی بخش متوقف شود و آرزوهای ورزشکاران برای بهره مندی از آن بر باد رود...

والیبال روی خاک!

یکی از ورزشکاران رشته والیبال در روداب که سابقه حضور در تیم های شهرستانی و استانی را دارد ، به خراسان می گوید: ورزشکاران رشته والیبال در حال حاضر در زمین های خاکی و روباز تمرین می کنند و هیچ سالن ورزشی استانداردی برای تمرین ندارند با این حال تاکنون مقام های فراوانی در مسابقات شهرستان به دست آورده اند. «ابراهیم قلعه نویی» در ادامه می گوید: احداث سالن ورزشی یکی از آرزوهای دیرینه ورزشکاران رودابی است که امیدواریم هر چه سریع تر ساخت سالن ورزشی در این شهر به پایان برسد.

ورزشکار دیگری که در رشته فوتبال فعالیت می کند هم در ادامه می گوید: توقع احداث و ساخت مجموعه ورزشی را از مسئولان نداریم ولی احداث سالن ورزشی کمترین پاسخ به نیازهای ورزشکاران با استعداد این بخش است.

«علی برزویی» افزود: در ایام زمستان با توجه به سرمای هوا برای انجام تمرینات بدنسازی به سالن سرپوشیده نیاز مبرمی داریم. سال هاست مسئولان قول ساخت سالن داده اند اما هنوز ساخت آن به پایان نرسیده است...

رکود در امکانات، سکون در ورزش!

یک پیشکسوت ورزشی روداب نیز در ادامه با ابراز نارضایتی از وضعیت امکانات ورزشی در این بخش به خراسان می گوید: امکانات ورزشی روداب نسبت به سال های دوری که ما خودمان ورزش می کردیم، هیچ پیشرفتی نداشته است و متاسفانه جوانان هم کمتر در فعالیت های ورزشی شرکت می کنند.

«غلامحسین قلعه نویی» می افزاید: هیئت های ورزشی این شهر تقریبا غیرفعالند و ساخت سالن ورزشی هم چندین سال است که به پایان رسیده و امیدواریم مسئولان نگاه ویژه ای به ورزش روداب در آینده داشته باشند.

آمار نگران کننده معضلات اجتماعی و جای خالی ورزش

رئیس شورای اسلامی شهر روداب با انتقاد از نبود امکانات ورزشی در شهر روداب گفت: متاسفانه نمایندگی ورزش و جوانان هیچ گونه امکانات ورزشی در بخش ندارد و در تنها پروژه موجود هم فعلاً پیشرفتی دیده نمی شود و همه چیز در حال رکود است. «رضا قلعه نویی» افزود: آمار اعتیاد وبرخی مشکلات اجتماعی نگران کننده است و برای اینکه جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم باید حداقل امکانات ورزشی را برایشان فراهم کنیم که امیدواریم با سرعت بخشیدن به پروژه سالن ورزشی نیمه تمام بتوانیم حداقل امکانات را برای جوانان علاقه مند به ورزش فراهم آوریم.

همت عالی ورزشکاران محروم رودابی بدون امکانات!

بخشدار روداب با تاکید بر استعدادهای ورزشی فراوان در بین جوانان روداب به خراسان می گوید: ورزشکاران روداب به خصوص در رشته های فوتبال ، والیبال و بدنسازی به صورت خودجوش در شهرستان و استان مقام های خوبی کسب کرده اند ولی تاکنون اقدامات زیرساختی مناسبی برای ورزش انجام نشده است. «محمود شم آبادی» می افزاید: در سال های گذشته با پیگیری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و از محل اعتبارات بودجه واحد معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری ، ساخت سالن ورزشی روداب با همکاری پیمانکارهای اداره راه و شهرسازی آغاز شد ولی اسکلت سوله به دلیل غیراستاندارد بودن در اثر وزش باد تخریب و پس از چندی هم جمع آوری شد. وی در ادامه می گوید: برای احداث این پروژه اعتبارات تکمیلی خوبی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تعیین تکلیف این پروژه نقطه امیدی برای ورزشکاران بخش ایجاد شود تا ورزشکاران محروم این بخش شهرستان سبزوار بتوانند در میادین ورزشی درخشش بیشتری داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی