روداب

روداب

روداب

روداب

محمدرضا محسنی ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم میزان آبی است که متناسب با بخش‌های صنعت، کشاورزی، خانگی و… از رودهایی تأمین می‌شود که در کشور جاری است و این میزان کفاف این بخش‌ها را نمی‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی افزود: برای حل این مشکل مهم علاوه بر ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در کشور باید رو به واردات آب از خارج بیاوریم.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در سال‌های ۸۹ به این نتیجه رسیدیم که یخچال‌های عظیمی از آب شیرین در کشور تاجیکستان وجود دارد که می‌تواند کمبود آب در کشور ما را جبران نمایند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و کارگروه‌های ویژه‌ای برای نحوه این واردات تشکیل شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه سفره‌های آب زیرزمینی در برخی نقاط کشور از جمله استان خراسان رضوی به حد بحران رسیده و از حالت اخطار نیز رد شده است.

وی تأکید کرد: با بررسی‌های صورت گرفته حتی با بارش رحمت الهی در کشور باز با کمبود آب مواجه می‌شویم و باید بحث واردات آب به صورت جدی پیگیری شود.


> پایگاه اطلاع رسانی محمد رضا محسنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی