روداب

روداب

روداب

روداب

جواد محمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تعداد سند برای 120 روستا در شهرستان های خوشاب ، داورزن و سبزوار صادر و تحویل متقاضیان شد.

وی اظهار داشت : در مجموع برای 12 هزار و 935 مورد از اماکن روستایی شهرستان های سبزوار ، خوشاب و داورزن جهت صدور سند، پرونده تشکیل شده است.

وی گفت : طرح سنددار کردن با هدف رسمیت بخشیدن به مالکیت اماکن روستایی از سال 81 با مشارکت سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی با اشاره به قانون صدور سند برای شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از ابتدای امسال هم گفت : برای چهار شهر سلطان آباد،داورزن ، ششتمد و روداب سبزوار تاکنون یکهزار و 300 پرونده جهت صدور سند تشکیل شده و در حال انجام مراحل اداری است.

وی هویت بخشی به مالکیت بخش خصوصی ، تثبیت و رسمیت بخشیدن به مالکیت اماکن کاهش مشکلات بویژه مشکلات مربوط به نزاع های اجتماعی مربوط به مالکیت اراضی و جذب تسهیلات مالی در روستا را از مزیت های طرح سند دار کردن اماکن روستایی و شهرهای زیر25 هزار نفر اعلام کرد .

وی گفت : در این طرح در حقیقت یک نفر به عنوان نماینده مردم در بنیاد مسکن کارهای لازم جهت صدور سند را انجام می دهد و از رفت و آمد و هزینه های غیرضروری جلوگیری می شود. 

محمدیان افزود : برای سنددار کردن اماکن روستایی تا 400 متر مربع ، در حدود یک میلیون ریال و برای شهرهای زیر 25 هزار نفر یک میلیون و 700 هزار ریال هزینه دارد که کاملا مقرون به صرفه است. 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار استقبال برای دریافت اسناد مالکیت اماکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر را مطلوب ارزیابی کرد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۸
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی