روداب

روداب

روداب

روداب

من هم مثل چند صد نفر دیگه توی این جاده عزیزی از دست دادم که بر اثر تصادف با بونکر سیمان کشته شد مرحوم مهدی خلیلی دارینی خدا همه ی رفتگان را بیامرزد.

برای کاهش تصادف در محور روداب فکر لازم نیست، حرف زدن لازم نیست عمل لازم است عمل و عمل وعمل وعمل و عمل..........
1- پاسگاه و بسیج باید جلوی کامیونها رو بگیرند و مدارک بخواهند به طور جدی، اصلا هم پارتی بازی در نیاورند و رانندگان فاقد مدارک را حتی بازداشت کنند.
2-مسولین از پلیس راه سبزوار درخواست کنند که در مسیر روداب - سبزوار چند دستگاه گشت نامحسوس و محسوس مستقر کنند که این مورد خیلی لازم است.
3- در مسیر سبزوار - روداب- کارخانه سیمان چند دوربین به طور نامحسوس کار بگذارند تا سرعت و .... را ثبت کند
4- اول روداب عوارضی بگذارند و از کامیونهای سیمان پول بگیرند و خرج روداب کنند.
5- مردم بخش روداب باید خودشان رعایت کنند و در صورت دیدن تخلف کامیونداران سیمان آنرا به پاسگاه خبر بدهند و پاسگاه جدی با متخلفین برخورد کند.
6- در ضمن انجام موارد بالا باید به فکر تعریض جاده و آسفالت مجدد آن بود(در شمال تهران - لواسان هر روز می بینم که جاده سازی داخل کوه و در سرما انجام می شود و کوه را کنار می زنند و جاده درست می کنند ولی توی روداب همه چیز برای جاده سازی آماده است به غیر از انگیزه ی جنگیدن مسولین برای گرفتن بودجه در این زمینه و درست کردن جاده.
من شاید در سال کمتر این مسیر را طی کنم اما همان دفعات کمی که از این جاده ی مرگبار گذر می کنم شاید از دارین تا سبزوار چندین بار مرگ و کشته شدن و تصادف وحشتناک جلوی چشمانم رژه می رود شاید من یا شما مسول محترم و یا شما خواننده ی عزیز که این مطلب را می خوانید کشته ی بعدی در محور سبزوار- روداب - کارخانه سیمان باشیم پس برای جلوگیری از این حادثه شوم به پا خیزیم و از مسولین بخش-شهرستان- استان- کشوری حق خود را طلب کنیم.

(عباس خلیلی دارینی کارشناس ارشد کشاورزی فضای سبز ) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۶
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۴)

زنده باد مهندس خلیلی دارینی واقعا باید جاده را درست کنند آخه خیلی وحشتناکه ممنون
من که راضی هستم از جنگل و خاکی برم تا اینکه از این جاده خداوکیلی بد جاده ای است
رودابی ها باید همه با هم کمک کنن تا این جاده ی خطرناک درست بشه
جناب مهندس فقط خرج روداب کنند ملوند و کلاته و پروند کشکند . روداب هر چه دارد باید به روستاهای قمرش بنازد نه خودش ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی