روداب

روداب

روداب

روداب

حامد خواستار در گفتگو با سبزوار نیوز از پیشتاز بودن سبزوار در بحث واگذاری تلفن همراه در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: از این رقم 150 هزار تلفن ثابت و بالغ بر 140 هزار تلفن همراه اول در این شهرستان بزرگ مشغول به کار داریم. 

وی همچنین به واگذاری پروژه تلفن ثابت به روستای لارهنگ در بخش قلعه نو روداب خبر داد و افزود: اخیرآً روستاهای زیر 50 خانوار تحت پوشش مخابرات قرار گرفته اند که در این راستا سررود ششتمد، شهر سوخته و روستای سراجه از خوشاب از جمله این روستاها می باشد.
خواستار در پاسخ به نارضایتی مردم روداب در خصوص عدم آنتن دهی تلفن  همراه گفت: شهروندان از ما توقعی دارند ولی مخابرات در این خصوص تعهدی دارد بالاخره شرکت محدودیت هایی در بحث واگذاری دارد طبق تعهدات تعیین شده در گذشته فقط روستاهای بالای 2 هزار نفر جمعیت و جاده های بین فرمانداری ها و جاده های ریلی تحت پوشش شرکت بودند که به این واسطه نیز روستاهایی که در حاشیه راه قرار می گرفتند از نعمت تلفن همراه برخوردار می شدند.
مدیر شرکت مخابرات سبزوار با اشاره به  فعال بودن  WLL در بخش روداب گفت: روستاهایی که در بخش روداب زیر دو هزار نفر جمعیت هستند و در بین جاده اصلی قرار نگرفته اند کماکان در منطقه wll  همراه اول فعال می باشد که  این مهم سبب شده تا تلفن همراه از یک پوشش نسبی برخوردار شود.
خواستار با بیان اینکه بهره برداری از سایت موبایل مستلزم هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال می باشد تصریح کرد: مخابرات باید دخل و خرجش با هم بخواند  با این حال ما حاضریم برای بهبود پوشش تلفن همراه  5 سایت  را به بهره برداری برساینم تا نقاط کور را پوشش دهد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی