روداب

روداب

روداب

روداب

نمایشگاه کتاب محرم روداب

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ

با توجه به ایام سوگواری شهادت آقا ابا عبدالله الحسین(ع)  و شهدای  کربلا و همچنین فرارسیدن هفته کتاب، مدیریت کتابخانه در نظر دارد که نمایشگاه کتابی از 15 تا 30 درصد تخفیف ، بیشتر با محتوای مذهبی در محل کتابخانه بیت الهدی سبزوار به مدیریت آقای جلال خادم (بین باغ ملی و 4راه امام زاده شازده یحیی(ع)-  خیابان  14متری (سهراب) سهراب 4 - (100متر جلوتر - سمت راست!!)

و همچنین کتابخانه شهید سید مصطفی خمینی(ره) شهر روداب به مدیریت آقای محسن زرقانی(پارک شقایق) برگزار کند،

از تمام مسئولین و  علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می شود که در این گردهمایی فرهنگی حضور به هم رسانند و علاوه بر دیدن از  نمایشگاه، از این تخفیف قابل توجه برای خرید کتاب اقدام کنند.   

فقط نکته ای کلیدی را رعایت کنید، هر چه سریعتر مراجعه کنید تا کتابهای پر مخاطب زودتر به پایان نرسد.  

 در ضمن کتب مذهبی همانند: قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه از تخفیف خیلی بیشتری برخوردار می باشد. (شاید تا 5 تا 10هزار تومان در هر جلد کتاب) باور کنید.


> کتابخانه روداب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

آقا محمد آقا خیلی خداقوت‘ ممنون از این همه زحمت. آقا ما هم تشکر میکینم. فقط نوشته ها یه کم تو ی هم و ... است. البته همینطوری هم قشنگ می باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی