روداب

روداب

روداب

روداب

تعطیلی یکی از واحدهای کارخانه سیمان سبزوار

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ق.ظ
رئیس اداره محیط زیست سبزوار از تعطیلی یکی از واحدهای آلاینده کارخانه سیمان به خاطر آلودگی محیط زیست خبر داد.
محمد علی عمارلو گفت: این واحد آلاینده فاقد فیلتر می باشد و  طبق تعاملاتی که با دوستداران محیط زیست در کارخانه سیمان انجام شد قرار است تا زمان خریداری و نصب فیلتر این واحد آلاینده تعطیل باشد.

وی افزود: کارخانه سیمان جزء صنایعی است که اگر فیلتر نداشته باشد آلودگی های زیادی برای محیط زیست در بر خواهد داشت مجموعه مدیریت این کارخانه علاقه مند به محیط زیست هستند و تلاش می کنند که راندمان کار و تولید خود را بدون ضربه به محیط زیست بالا ببرند ولی به علل فنی فیلترهایی که استفاده می کردند دچار مشکل شد.

عمارلو در پاسخ به سوال خبرنگار ما با تعطیلی این واحد از کارخانه سیمان تکلیف نیروهایی که در آن مشغول به کار خواهند بود چه می شود؟ اظهار داشت: خرید و نصب فیلتر جدید نیازمند صرف زمان است از طرفی نیز تعداد ۴۰۰ نفر پرسنل این کارخانه از نظر معیشتی دچار مشکل می شدند طبق صحبت هایی که با مسئولین این کارخانه انجام شد ما اطمینان پیدا کردیم که کارخانه سیمان دارای ذخیره معدنی می باشد که با تعطیلی این واحد فاقد فیلتر هیچ مشکلی در راندمان تولید سیمان تا زمان نصب فیلتر وارد نخواهد شد. 

رئیس اداره محیط زیست سبزوار اظهار داشت: هم اکنون کوره های این واحد آلاینده در کارخانه سیمان بدون خدشه به روند تولید کارخانه تا زمان نصب فیلتر خاموش می باشد و قرار است این فیلتر ها به زودی وارد و نصب گردد.
> سبزوار نیوز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی