روداب

روداب

روداب

روداب

گلایه سبحانی فر از عدم توزیع عادلانه امکانات در حوزه انتخابیه 

رمضانعلی سبحانی فرافزود:در این جلسه نمایندگان درباره مسایل ومشکلاتی همچون؛کمبود آب در شرق کشور واستان خراسان،عدم توزیع عادلانه اعتبارات نسبت به سرانه جمعیتی،مشکلات طرح های عمرانی،جلوگیری از هدر رفت ابهای فصلی با ساخت سد،جاده سازی وموضوع حرم تاحرم وهمچنین خط ریل برقی وحاشیه نشینی در کنار مشکلات راههای روستایی وبین شهرستانی ومبارزه با مواد مخدر واشتغال در استان مطرح گردید.
وی افزود انتظار می رود توجه بیشتری در بحث راهای روستایی که ازمیانگین استانی پایین تر است انجام گیرد .
سبحانی فر در این دیدار با گلایه مندی از عدم توزیع عادلانه امکانات در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود این عدم توزیع عادلانه امکانات سبب شده که بیش از0 40 هزار نفر از حوزه انتخابیه این جانب به تهران و دیگر کلانشهرها مهاجرت کنند.
سبحانی فر درادامه این دیدار به بحث گازرسانی به روستاها اشاره کرد و خواستار توجه ویژه جهت گاز رسانی به روستاهای حوزه انتخابیه شد.
عضو کمسیون صنایع خواستار توجه ویژه به بحث آبرسانی به روستاهاشد و افزود 70 روستا به صورت تانکر آب رسانی می شودو 70 روستای حوزه انتخابیه از آب سالم آشامیدنی برخوردار نیستند. 
وی تصریح کرد:رئیس جمهور در خصوص مشکلات مربوط به آب نیز آن را مساله ومشکل جدی عنوان کردند که قول بررسی وتوجه ویژه به ان را در جلسه شورایعالی آب به ریاست خودشان را دادند.
سبحانی فر همچنین خواستار سرعت بخشیدن به آنتن راه آهن سبزوار شد.
در ادامه نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن وششتمد در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست که ابلاغ شهرستان ششتمد که در کمسیون سیاسی آماده ابلاغ میباشد هر چه سریعتر انجام پذیرد.
وی گفت با توجه به بحث اشتغال موضوع تسریع در راه اندازی پروزه فولاد و پتروشیمی سبزوار مطرح شد که با انجام این دو پروژه بخشی از مشکلات اشتغال حل خواهدشد.

در پایان سبحانی فر از رییس جمهور خواست که با توجه به حضور مردم استان و سبزوار در انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به اینکه مردم سبزوار بیشترین رای را در بین شهرهای استان را به جنابعالی داده اند و به منظور پاسخ به حضور گسترده مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری، اولین سفر استانی رئیس جمهور به مشهد و سبزوار باشد. 
سبحانی فر افزود:رئیس جمهور در این جلسه ضمن تشریح مسایل مربوط به اعتبارات به دسته بندی و ساماندهی پروژه ها تاکید کردند.
وی درا دامه افزود:خبر خوشی که رئیس جمهور در این جلسه عنوان کردند طرح توسعه شرق کشور بود که در حال انجام مطالعات وکارهای کارشناسی است که از جمله طرح هایی ان اتصال چابهار به مشهد از طریق ریلی بود.
مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی - رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار و جفتای و جوین و خوشاب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی