روداب

روداب

روداب

روداب

مهندس علی سبحانی فر که در همایش گرامیداشت روز پزشک و داروساز سخن می گفت با اشاره به خدمات پزشکان افزود: این جامعه نیک صفت در طول انقلاب اسلامی و به ویژه جمگ تحمیلی خدمات ارزنده ای را به ملت ایران کردند و با وجود سختی های فراوان در جبهه ها حضور داشتندو ما وجو شهدای پزشک را شاهدی براین ادعا می دانیم .

وی تاکید کرد: بی مهری هایی توسط برخی افراد دست اندرکار برجامعه جوان پزشکی و پزشکان عمومی در بحث معیشت و مسائل اقتصادی شده است و باعث شدکه این افراد به جای تفکر بر درمان بیماران به دنبال حل مشکلات اقتصادی باشند.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: دولت یازدهم دولت عدالت محور و اعتدال گرایی است و به دنبال رفع مشکلات کشور است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات یادآور شد: بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای نظام سلامت در دولت دهم در نظر گرفته شده بود که محقق نشد اما امسال برای جلوگیری از مشکلات گذشته ۵ هزار میلیارد تومان دیگر نیز علاوه بر اعتبارات گذشته تخصیص داده شده است.

وی با انتقاد از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گفت: ما درخواست هایی را برای احداث بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در شهرستان های داورزن، روداب و ششتمد نیز داشتیم که متاسفانه با جواب منفی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به وزارت خانه برگشت خورد.

وی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خواست تا بخش جراحی قلب را که قرار بود دراوایل سال راه اندازی شود را زودتر فعال کنند تا بخشی از مشکلات مردم در منطقه سبزوار بزرگ حل شود.

نائب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با تقدیر از دکتر محمود فاضل عنوان کرد: جای تقدیر و امیداوری است که امروز یکی از اعضای شورای عالی نظام پزشکی کشور از خطه سربداران می باشد.

وی از صدور مجوز بیمارستان بیماران خاص خیریه حضرت علی اصغر سبزوار نیز خبر داد./سبزوار نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی