روداب

روداب

روداب

روداب

عکس / روزِ «گریه ما» و روز ِ«خنده ی دشمن»

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ق.ظ
درست پشت سر این چکمه پوشانِ صهیونیست، در زیر آن گنبد طلایی، صخره ای قرار دارد که 1300 و اندی سال قبل، «پیامبر اعظم»(صلوات الله علیه) پس از توقفی بر فراز آن، به «معراج» رفت.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عکس زیر در روزِ سقوط «قدس شرقی»(ژوئن 1967 میلادی، برابر با 1346 شمسی) در برابر مسجد «گنبد صخره» واقع در حرم شریف برداشته شده است. سربازان فاتح یهودی، خندان و پیروزمندانه، در محوطه ی نخستین قبله گاه مسلمانان، عکس یادگاری گرفته اند و پرچم کشورهای مسلمانِ شکست خورده، بازیچه ی دستان آنان گشته است. درست پشت سر این چکمه پوشانِ صهیونیست، در زیر آن گنبد طلایی، صخره ای قرار دارد که 1300 و اندی سال قبل، «پیامبر اعظم»(صلوات الله علیه) پس از توقفی بر فراز آن، به «معراج» رفت. شرم باد بر ما به خاطر این غفلت و خواب آلوده گی که «شقی ترین دشمنان خدا» و «قتله ی پیامبران و اولیاء» را چنین به کامیابی رساند و خذلان و ذلت را برای مسلمانان به ارمغان آورد. 

روز گریه ی ما بود، روز خنده ی دشمن
سرزمین «بارکنا»، پایمال اهریمن

 ننگ و نفرین ابدی بر آنان که با قصور و کوتاهی و خیانت، چنین لکه ی ننگی را بر دامن مسلمانان نهادند. به امید آن روز که بار دیگر، بیرقِ سبزِ محمدی(ص) در «حرم شریف» به اهتزاز درآید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی