روداب

روداب

روداب

روداب

به مناسبت روز جهانی معلولین در روداب

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۱ ب.ظ
در تاریخ 91/9/12 به مناسبت روز جهانی معلولین، مسئولین شهر روداب اعم از بخشدار ، شورای شهر ، نماینده شهردار ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه علیه السلام شهر روداب و حجت الاسلام و المسلمین حاج حسین قوی همچنین مسئول بهزیستی روداب از خانواده های دارای فرزند معلول بازدید کردند.

آنچه در این بازدیدها کاملا مشهود بود اینکه در این بازدیدها تمامی خانواده ها علی رغم تمام مشکلات و سختی ها دلشان نمی خواست فرزندشان را به بهزیستی یا مکان دیگری برای نگهداری بفرستند.

مادر معصومه درقدمی که فرزندش معلول و فلج کامل است  میگفت: با اینکه خودم مریضم و چند سال است که تحت نظر دکترم ولی دلم نمی آید که دخترم را از خودم جدا کنم و تا زمانی که زنده باشم از او مراقبت می کنم. معصومه همکنون 33 سال سن دارد به طور مادرزادی معلول ذهنی و جسمی شدید می باشد.

مادران علی لندارنی و محمد رضا شمس آبادی هم همین نظر را داشتند.

***

***


 علی لندرانی معلول ذهنی و جسمی اکنون 21 سال دارد و از 12 سالگی به این مریضی دچار شده که به تشخیص بعضی از پزشکان ام اس و تقریبا ارثی می باشد چون طبق گفته مادر علی پدر و پدربزرگ علی هم این مریضی را داشته است.

***

محمدرضا شمس آبادی معلول ذهنی و جسمی بعد از یک سرماخوردگی شدید و تزریق آمپول به علت حساسیت به نوع دارو  معلول شده و به بیماری صرع مقاوم به درمان نیز مبتلا شده است وی  اکنون 45 سال دارد  و در صورت مصرف نکردن به موقع دارو دچار تشنج می شود.

اللهم اشف کل مریض.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی