روداب

روداب

روداب

روداب

به گزارش خبرگزاری  فارس از مشهد، غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه‌های غیر‌انتفاعی مشهد  که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه سجاد درمشهد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی ‌سبب  زدودن محرومیت از حریم نیازمندان جامعه اسلامی می شود بنابراین امری بسیار حائز اهمیت است.

وی  تصریح کرد: افرادی که در عرصه محرومیت‌زدایی جامعه فعالیت دارند باید با عظمت بیشتری ‌قدردانی شوند.

محمود حق دوست مسئول قرارگاه جهادی امام هادی (ع) در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی در دوباره زمانی 15 روز قبل و 22 روز پس از ماه رمضان در روستاهای رودآب سبزوار انجام شد.

وی افزود: تا اوائل ماه محرم در این مناطق مساجدی افتتاح می‌شود که مراسم‌های دهه اول محرم به طور شایسته برگزار شود.

مسئول قرارگاه جهادی امام هادی (ع) با اشاره به فعالیت‌های خواهران در این اردوها تشریح کرد: خواهران در قرارگاه امام هادی (ع) با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی از جمله بهداشت و درمان توانستند فعالیت‌های مفیدی را در این راستا انجام دهند.

حق‌دوست ادامه داد: نخستین موضوعی که در برگزاری اردوهای جهادی حائز اهمیت است، مبحث خودسازی افراد است.

وی تاکیدکرد: بزرگ‌ترین بخش ایران منطقه رودآب است که از نظر وسعت خاکی همتراز با البرز به شمار می‌رود اما در حال حاضر این منطقه از محروم‌ترین مناطق خراسان رضوی است.

مسئول قرارگاه جهادی امام هادی (ع) یادآور شد: بسیاری از مسئولان هنوز رود آب را درست نمی شناسند این در حالی است که قشر دانشجو به عنوان مطالبه‌گران جامعه با به پایان رسیدن اردوهای جهادی امروز بیش از پیش مصمم است تا در راه سازندگی و آبادانی کشور تلاش کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی