روداب

روداب

روداب

روداب

خانم معصومه عباسی برگوئی یکی از شاعران برگزیده جشنواره شعر رضوی شد.
مشهد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان رضوی در مراسم انتخاب برترین های نهمین جشنواره استانی شعر رضوی گفت: معنویت ایران اسلامی به برکت حضور حضرت رضا(ع) است و باید از این فرصت در نهادینه شدن فرهنگ دینی و به خصوص معارف رضوی در جامعه استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود صلاحی در این مراسم برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با موضوعات مختلف را زمینه ساز بروز قابلیت های هنرمندان، نویسندگان و شعرا دانست.

وی تصریح کرد: حضور پرشور شعرا در جشنواره استانی شعر رضوی از جمله این ظرفیت هاست که با گذشت 9 سال هر سال با استقبال بیشتری رو به رو می شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: شعر کهنه نمی شود و هر روز زنده و تازه تر رخ می نمایاند و حتی می توان گفت در برخی موارد شعر گویا تر از یک کتاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: از مجموع دو هزار و 500 اثر رسیده به دبیرخانه شهرستان ها هزار و 200 اثر به دبیرخانه استانی جهت انتخاب اثر برتر واصل شد.

سیدجواد جعفری اظهار داشت: پس از داوری هشت اثر به عنوان برگزیده و یک اثر به عنوان شعر متفاوت نهمین جشنواره شعر رضوی انتخاب شد.

گفتنی است در این مراسم زهرا حسین زاده و سید حسین سیدی از شهرستان مشهد، عفت خادمانی ، خدابخش صفا و نفیسه کاظمی زاده از شهرستان نیشابور، معصومه عباسی برگوی از شهرستان سبزوار، مرضیه هاشم زاده از شهرستان کاشمر و مجتبی نظام آبادی از شهرستان بردسکن به عنوان شاعر برگزیده جشنواره شعر رضوی و ایمان کرخی از شهرستان نیشابور به عنوان شاعر یک شعر متفاوت جوایز خود را از دست استاندار خراسان رضوی دریافت کردند.

در این مراسم همچنین از استاد مصطفی محدثی خراسانی، استاد غلام علی عسکری, استاد جواد محبت به عنوان سه شاعر پیشکسوت و محمد کاظم دبیری رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشهد، رمضان علی بیات رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تخت جلگه، حسین عباسی رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران و محمد ابراهیم فلاح رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواف تقدیر شد.

 شایان ذکر است این مراسم در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) در پارک ملت مشهد برگزار شد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۰
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز.ضمن سلام و خسته نباشید وبلاگ مهدیه روداب رو هم معرفی کن
http://mahdierudab.mihanblog.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی