روداب

روداب

روداب

روداب

همزمان با سراسر کشور مردم روزه دار بخش و شهر روداب با حضوری شاداب و گسترده در راهپیمایی روز قدس حماسه ای پر شور تر از همیشه خلق نمودند.

در این راهپیمائی شمار زیادی از اهالی بخش و شهر روداب خود را به مسیر مشخص شده راهپیمایی رسانده و حمایت خود را از مظلومان جهان به وِیژه مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند

مراسم راهپیمایی روز قدس با تجمع راهپیمایان در مقابل مسجد امام حسین (ع) از ساعت 10 صبح آغاز  و با حرکت به سمت مزار شهدای گمنام  ادامه پیدا کرد.
راهپیمایان بعد از طی مسیر و تجمع در جوار مزار شهدای گمنام شهر روداب با قرائت قطعنامه حمایت همه جانبه خود را از جبهه مقاومت اسلامی و انتفاضه ملت فلسطین اعلام و انزجار خود را از صهیونیست غاصب و جنایات این رژیم اشغالگر  فریاد زدند.

همچنین در محل تجمع ، صندوق های جمع آوری کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی قرار گرفته بود.


*****

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

نظرات  (۲)

احسنت به تو پسرخوب عجب عکس ... کاندیدای آینده رادرشت انداختی این همه مسئول وشورا وبخشداروروحانی باید فقط نابغه روداب درامور ... رو انداختی گفتیم رفتی مکه شاید اوضاعت روبراه شده




با سلام به بازدید کننده محترم
در تصاویر انتخابی سعی بر این است تا شور و نشاط مردم روداب نشان داده شود اگر کمی دقت کنید عکس های انفرادی دیگری را هم میتوانید ببینید.
برزوئی.

متن منم طوری سانسور کردی که در وصف ... شده دوباره متنوبخون پسرم تواین اوضاع شیرتوشیر روداب خوب تو و دوستانت خوب میتازونیدفقط مواظب بالایی باشید




با سلام ، بازدید کننده عزیز
همانطور که قبلا در چندین مورد اشاره کردیم هدف از ایجاد وب از سال 89 تا به همکنون اطلاع رسانی به مردم شریف و مسئولین محترم در زمینه های مختلف بوده است.
و نسبت به برداشت شخصی شما توضیحات داده شد.
به شما پیشنهاد می شود با بنده ارتباط برقرار کنید تا توضیح مبسوط در موارد مبهم داده شود.
و در نهایت پرسش بنده از شما این است که چرا هیچگونه مشخصاتی از نویسنده سایر وب های خبری روداب و یا بازدید کننده گان در وبلاگ ها درج نمی شود ! به عنوان نمونه شخص جنابعالی؟ ترس از شناخته شدن به چه علتی می تواند باشد؟

فکر کنید!

با تشکر
محمد برزوئی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی