روداب

روداب

روداب

روداب

ثبت نام رایگان در سامانه ملی آموزش الکترونیک

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ق.ظ

 نام طرح : سامانه ملی آموزش الکترونیک سلامت

آموزش سلامت با هدف ترغیب مردم به اینکه بخواهند سالم باشند، بدانند چگونه سالم بمانند، برای حفظ سلامت فردی و اجتماعی اقدام نمایند و در موقع لزوم طلب کمک کنند؛ جزء لاینفک سیستم ارائه خدمات بهداشتی به شمار می رود.
در این میان با استفاده از ابزارها و سیستمهای آموزشی مناسب، یادگیری سریعتر و مؤثر تر می گردد و بخشی از این سیستمها مربوط به انتخاب رسانه های آموزشی مناسب است.

در دو دهه اخیر، فناوری نوین ارتباطات و اطلاعات با دگرگون ساختن ابزارها و شیوه های تولید و انتشار اطلاعات و همچنین فراهم آوردن بستر تبادل و نشر آسان و گسترده اطلاعات موجب تحولات بنیادین در رسانه ها و آثار مختلف گردیده است. ابزارهای حاصل از این فناوری نوین، از سویی شیوه های پدید آوردن و نشر بسیاری از آثار علمی، فرهنگی و فناوری را دگرگون ساخته و از سوی دیگر رسانه ها و اشکال تازه ای از آثار علمی، فرهنگی و هنری راپدید آورده است که تا سال های پایانی قرن گذشته میلادی، سرعت و وسعت دامنه انتشار، جذابیت، تنوع و حجم محتوای قابل انتشار توسط آنها در تخیل ارباب رسانه ها نیز نمی­گنجیده است.

بدین ترتیب امروزه نه تنها رسانه های جدیدی همچون رسانه های اینترنتی (پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی، خدمات و بستر های مختلف اینترنتی ) و بسته های نرم افزاری رسانه ای در مدت زمانی کوتاه، گوی سبقت را از سینما، کتاب و مطبوعات ربوده و در رقابت با رادیو و تلویزیون فراگیر ترین و مؤثر ترین ابزار نشر محتوا، اطلاع رسانی و اطلاع یابی به شمار می­آیند، لذا سامانه ملی آموزش الکترونیک سلامت در راستای آموزش مبانی عمومی سلامت به مردم با محوریت پیشگیری و بر طبق برنامه پنجم توسعه در بکارگیری ابزار فناوری اطلاعات طراحی شده است. هم اکنون 5 دوره تغذیه، فعالیت بدنی، پیشگیری از دخانیات، سلامت روان و سالمندی بصورت الکترونیک نهایی شده است.

 

هدف نهایی: ارتقای سواد سلامت جامعه

اهداف اختصاصی:

آموزش عمومی مبانی سلامت از طریق بکارگیری فناوریهای نوین

آموزش مبانی سواد سلامت به 20.000.000 نفر ایرانی

هدایت دانشگاههای علوم پزشکی به تولید سامانه های آموزش الکترونیک سلامت

دستیابی به اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای سلامت

دسترسی مردم به تمام اطلاعات سلامت به طرق مختلف چه در روستا و چه در شهر

فرایند اجرا: مردم پس از مراجعه به سایتWWW.Ulc.ir و تکمیل فرم ثبت نام، در دوره ثبت نام نموده و با وارد نمودن آدرس  در سایت، محل دانشگاه تحویل بسته به ایشان اطلاع داده میشود. افراد با مراجعه به دانشگاه، بسته خود را تحویل گرفته و پس از نصب برنامه، ثبت نام ایشان نهایی میشود.  افراد فرصت دارند تا در یک بازه زمانی 3 ماهه، دوره های مدنظر را بصورت الکترونیک فراگرفته و در آزمون نهایی شرکت نمایند. پس از آزمون برای ایشان گواهینامه معتبر صادر میشود.

برای ثبت نام رایگان اینجا را کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی