روداب

روداب

روداب

روداب

در راستای توجه به محیط زیست روستا و اصول حفاظت از آن ، با حضور کارشناس محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی کارگاه آموزشی کاهش اثرات خشکسالی و مدیریت پسماند ویژه حاشیه نشینان مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست  سبزوار و خوشاب در شهر روداب برگزار گردید.

نظام کشاورزی سنتی و استفاده ی بیش از حد منابع آبی، مهمترین علل بیابان زائی است.خانم رضایی با بیان این مطلب به واکاوی اثرات خشکسالی و دلایل آن پرداخت.

وی در ادامه گفت: بالابردن سطح دانش عمومی کشاورزان و استفاده از شیوه های نوین و مکانیزه آبیاری از راهکارهای موثر مقابله با این پدیده است.

دبیر گروه مدیریت پسماند در این خصوص افزود: از مهمترین مولفه های توسعه پایدار روستایی مدیریت پسماندها میباشد که این مدیریت مستلزم ایجاد زیرساختهای لازم از جمله آماده سازی بستر فرهنگی ، اجتماعی و فراهم نمودن امکانات مالی و تجهیزات لازم است .

شایان ذکر است این کارگاه با حضور اعضاء شورای اسلامی ، دهیاران  و معتمدین روستاهای بخش و شهر  روداب در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۴
محمد برزوئی

rudab

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی