روداب

روداب

روداب

روداب

در خبری که از وب سایت اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی منتشر شده بود این اداره کل اعلام کرده بودکه: 

انسداد دو ماهه محور قدیم سبزوار - کاشمر
مرکز مدیریت راه های استان خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به اجرای عملیات راهداری، بخشی از محور قدیم سبزوار - کاشمر، به مدت دو ماه دارای محدودیت ترافیکی می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی و بنا بر اطلاعیه مرکز مدیریت راه های استان؛ با توجه به اجرای عملیات تعمیر و مرمت اساسی پل فلزی در محور قدیم سبزوار - کاشمر،  از کیلومتر 5 این محور به طول 700 متر، از 15 فروردین ماه سال جاری به مدت دو ماه و از ساعت 7 صبح الی 18 عصر مسدود خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: رانندگان می توانند با به کارگیری تمهیدات لازم و رعایت کامل نکات ایمنی، همزمان با اجرای عملیات از  کنارگذر پل لوله ای کالشور در مجاورت محل تردد نمایند.

لینک به صفحه خبر

این در حالی است که عملیات بهسازی و مرمت این پل که سابقه ۵۰ ساله دارد از بهمن ماه سال ۱۳۹۰ آغاز مسیر پل در تمام ساعات روز مسدود و عملیات مرمت همچنان ادامه دارد.

همچنین قابل ذکر است که در ۱۵ سال گذشته به علت تخریب برخی از قسمتهای ورودی پل تردد خودروهای سبک و سنگین از کنار گذر پل انجام می شود.

امید است که سیلابهای بهاری گریبانگیر این محور نشود.در صورت انسداد کامل بر اثر سیلاب تردد از مسیر دولت آباد انجام خواهد شد که بیش از ۲۰ کیلومتر به طول افزوده می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۳
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی