روداب

روداب

روداب

روداب

وبلاگ چاه ستاره:

در 35 کیلومتری روستای چاه ستاره مقبره ای منتصب به جرجیس پیغمبر وجود دارد.

مابین روستای چاه ستاره و مقبره جرجیس پیغمبر روستایی وجود دارد به نام حجاج که از توابع شاهرود محسوب می شود. فاصله بین این دو روستا 12 کیلومتر است. و از روستای حجاج تا مقبره جرجیس 23 کیلومتر که اسفالت می باشد. 

البته در این مسیر بجز حجاج باید چند روستای کوچک دیگر را نیز طی کنید که از جمله آنها نهر است. بالاتر از روستای نهر قنات آبی زلال و روش با درختان چنار ، حال و هوای خاصی به این مکان داده است. زیر سایه درختان  جایگاهی برای نشستن و استراحت مسافرین و چند قدم بالاتر خانه هایی مجهز ساخته شده است. از پایین کوه تا مقبره جرجیس 1100 متر فاصله است که این مسافت پیاده  و در سربالایی با پیچهای ملایم پیموده می شود.

 کوه با جذابیت خاصی گویی دستانش را باز کرده و به زائرین خوش آمد می گوید.در وسط راه تک درخت بزرگی است که سایه اش را بر سر زائرین می اندازد تا استراحت کنند. به درخت پارچه هایی می بندند و حاجت می طلبند.این درخت بنه است که به نام درخت عزیز معروف است.

کوه به بن بست می رسد، چند خانه کوچک گلی نمایان می شود که مقبره جرجیس پیغمبر است.

دهیاری روستای چاه ستاره مقدم شما را گرامی داشته و توصیه می کند حتما به این مکان متفاوت با جذابیت های خاصش  سفر کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی