روداب

روداب

روداب

روداب

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام

عاشقان رودابی حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثّناء امروز با پیوستن به کاروان پیاده روی هیئت عاشقان علی ابن موسی الرضا علیه السلام در روستای شامکان حرکت خود را با پای پیاده به سمت حرم مطهر آن امام بزرگوار آغاز نمودند.

این کاروان متشکل از ۹۵ نفر  و از ساکنین شهر روداب و روستای برآباد می باشند.

حرکت این کاروان ۶ روز به طول می انجامد.

 

من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو

 

سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو

 

تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم

 

آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو

 

من از هر دررانده ام ، من رانده ی وامانده ام

 

یا خوانده یا نا خوانده ام ،اکنون منم مهمان تو

 

پای من از ره خسته شد، بال و پرم بشکسته شد

 

هر در به رویم بسته شد، جز درگه احسان تو

 

گفتم منم در می زنم ،گفتی به تو سر می زنم

 

من هم مکرر می زنم ،کو عهد و کو پیمان تو؟

 

سوی تو رو آورده ام، ای خم سبو آورده ام

 

من آبرو آورده ام، کو لطف بی پایان تو؟

 

حال من گوشه نشین، با گوشه ی چشمی ببین

 

جز سایه ی پر مهرتان، جایی ندارم جان تو

 

من خدمتی ننموده ام، دانم بسی آلوده ام

 

اما به عمری بوده ام، چون خار در بستان تو     

 

نظرات  (۱)

اگه امکانش هست اینجور اخبارو مثل برگزاری مراسمهای ویژه همین حرکت کاروان و غیره رو پیش از اینکه انجام بشه اطلاع بدین شاید بعضی ها ندونن
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی