روداب

روداب

روداب

روداب

بعد از تلاش های بسیار که منجر به راه اندازی اینترنت پر سرعت در روداب شد با خبر شدیم که اولین  مشترک ای دی اس ال روداب از سرعت و قطعی های  این سرویس رضایت چندانی ندارد.

مدیر دفتر خدمات الکترونیکی پیشخوان دولت اولین مشترک ای دی اس ال در شهر روداب  ضمن اشاره به پیگیری های بسیاری که برای راه اندازی این سرویس در دفتر انجام داده عنوان نمود که با استفاده از امکاناتی که سایت  http://www.speedtest.ir/  ارائه می نماید برای مشاهده سرعت واقعی به سایت فوق الذکر مراجعه کردیم: سرعت اشتراکی که خریداری شده بود ۲۵۶ و سرعتی که ارائه میشد:۵۶ الی ۶۵  بود.

ایشان در ادامه نسبت به ارائه امکانات مختلف این دفتر که ارتباط مستقیم با اینترنت دارد افزود: سرمایه گذاری لازم جهت تجهیز سخت افزاری دفتر انجام پذیرفته که استفاده از این امکانات مستلزم داشتن اینترنت پر سرعت می باشد جناب آقای برزویی از زحمات مسئولین برای برقراری این سرویس تشکر نمود و همچنین پیگیری ارتقاء سرعت اینترنت جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم را از آنان خواستار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۴
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی