روداب

روداب

روداب

روداب

ابتدا به مهمترین رویدادهای چند ماه اخیر اشاره داشته باشید.

در چند ماه اخیر کلنگ زنی طرح درمان بستر روداب که با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین زیربط برگزار گردید، مناقصه گازرسانی به شهر روداب، شروع مطالعات تعریض مسیر سبزوار به روداب و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در بخشداری روداب به عنوان مهمترین رویدادهای بخش محسوب میشوند.  

 

در خصوص برگزاری جلسه شورای اداری و نتایج آن اگر توضیحی داری بفرمایید.

ابتدا قبل از هر چیز لازم می دانم از حضور معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار جناب آقای دکتر محسنی و حاج آقای بروغنی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان در بخش روداب تقدیر و تشکر نمایم. انصافاً جلسه شورای اداری اخیر را می توان از مهمترین و کاربردی ترین جلسات برگزار شده در این چند سال گذشته دانست. در این جلسه که 4 ساعت به طول انجامید اینجانب گزارش از روند توسعه بخش روداب و مشکلات موجود ارائه و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و دهیاران و شورای محترم اسلامی بخش به بیان دیدگاهها و انتظارات خود پرداختند.                                

در ادامه پس از بررسی مشکلات در حوزه های مختلف، فرماندار محترم و نمایندگان محترم هم دیدگاههای خود را در خصوص وضعیت بخش بیان نمودند.

مصوبات جلسه شورای اداری در 13 بند توسط فرماندار محترم  به دستگاههای زیربط ابلاغ گردید که یکی از آثار پر خیر و برکت حضور مسئولین، همین مصوبات ارزشمند است که بخشداری به صورت ویژه پیگیر آن خواهد بود.

 

میتوانید اشاره ای به مصوبات جلسه داشت؟

از مهمترین مصوبات جلسه می توان به رسیدگی به وضعیت جاده سبزوار به روداب - روداب به کارخانه، ایجاد خانه عالم در روستاها، در نظر گرفتن فضای ورزشی جدید برای شهر روداب، بهبود وضعیت مخابرات و در نظر گرفتن پلیس راهور برای شهر روداب اشاره نمود.

 

در خصوص انجام مطالعات تعریض مسیر روداب به سبزوار که اشاره داشتید لطفاً بیشتر توضیح بدهید.

رسیدگی به وضعیت نابسامان مسیر سبزوار- روداب و کارخانه سیمان به عنوان یکی از مهمترین مشکلات و مطالبات به حق مردم به صورت ویژه توسط بخشداری پیگیری شد که خوشبختانه بعد از سفر مهندس هاشمی نصب مدیر کل محترم راه استان به بخش روداب، ایشان قول مساعدت جهت شروع مطالعات تعریض مسیر سبزوار روداب را دادند که به دنبال آن اینجانب از طریق فرماندار محترم و

نمایندگان عزیز موضوع را پیگیری نمودم تا اینکه مبلغ یکصدوپنجاه میلیون تومان اعتبار مطالعات برای تعریض مسیر یاد شده اختصاص داده شد و در حال حاضر کار مطالعاتی آن شروع شده که انشاء الله سال بعد هم بتوانیم شاهد شروع  عملیات پروژه باشیم.

ابتدا برای مسیر کارخانه سیمان تا روستای ملوند هم در جلسه ای که با حضور فرماندار محترم ، نمایندگان عزیز با مسئولین استان در استانداری برگزار شده، توافقاتی صورت گرفته که انشاء الله مشکلات مسیر هم رفع خواهد شد.

 

در پایان با تشکر از همکاری شما اگر صحبتی دارید بفرمایید.

لازم می دانم از همراهی و همفکری اعضای محترم شورای اسلامی بخش، شورای اسلامی شهر و روستاها، شهردار محترم و تمامی مسئولین بخش تقدیر و تشکر نمایم و در پایان با توجه به شروع فعالیت آموزشگاهها و مدارس فرصت را غنیمت می شمارم و به  عرض خسته نباشید خدمت همه فرهنگیان محترم و آرزوی توفیق روز افزون برای همه این عزیزان در تعلیم و تربیت جوانان این نقطه از میهن اسلامی را دارم. بی شک تربیت انسانهای فرهیخته و توسعه یافته مهمترین شرط تعالی و پیشرفت می باشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۳
محمد برزوئی

نظرات  (۱)

۱۵ مهر ۸۹ ، ۱۲:۴۴ برگویی هستم.
این بودجه رو فرماندار و نماینده سبزوار میدونن که برای جاده روستای برگو بوده است و خود اینها نامه ای امضا کرده اند و هم اکنون موجودیت دارد امسال قرار بود این محور از بهارستان تا اردیز اسفالت شود که اقایون به شرکت سیمان دادن ..اگه دروغ میگم از خود رئیس شرکت سیمان بپرسید !
شخص فرماندار سبزوار و جناب بروغنی هم میبایست در روز قیامت جوابگو باشند . واگذارشان میکنیم به خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی