روداب

روداب

روداب

روداب

با همت بسیجیان شهر روداب همایش بزرگداشت سردار شهید شمس آبادی با حضور فرماندهی محترم سپاه مقاومت شهرستان سبزوار جناب سرهنگ دلبری - بخشدار محترم بخش  روداب جناب آقای شم آبادی -فرمانده حوزه حضرت جوادالائمه  علیه السلام- بسیجیان شهر و بخش روداب - شهردار و شورای شهر روز ۵شنبه هفتم مهر ماه ۸۹ برگزار شد در این مراسم با حضور فرزند ارشد سردار شهید شمس آبادی برادر جواد شمس آبادی یاد و خاطره آن بزرگوار هر چه بیشتر تداعی شده و در پایان مراسم لوح یادبود مراسم به ایشان اهدا شد.

و در خاتمه مراسم با حضور بر مزار شهدای گمنام شهر روداب مراسم قبارروبی مزار شهدا انجام پذیرفت. 

***

***

***

***

***

تعجیل در فرج آقا امام زمان عج و شادی روح شهدا صلوات.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۸
محمد برزوئی

نظرات  (۲)

یادی از شهدای سبزوار در قالب یک مثنوی
من در یادواره شهدای تهران مشغول بودم رزمنده عزیز عبدالعلی قزی (ذبیحی نسب) اسامی شهدای سبزوار را نوشت و گفت: برای این شهداء شعری بگو! من هم شروع کردم به نوشتن و به مدد شهداء این شعر سروده شد

ایشان در هر دو عملیات مجروح شد یکبار از ناحیه دست و دیگر بار از ناحیه پا. بعد از عملیات کربلای پنج برای ادامه تحصیل و فراگیری علوم دینی وارد حوزه علمیه قم شد و تا بعد پایان جنگ از طریق تیپ رزمی تبلیغی امام صادق علیه السلام چندین بار به جبهه اعزام شد.ایشان اکنون استاد مدرسه علمیه معصومیه می باشند. اصرار زیاد ما برای خاطره گویی ایشان فایده ای نداشت و به سوال ما پیرامون شهدای سبزوار عموما و شهید محمدیانی خصوصا اینگونه پاسخ داد:شهید محمدیانی فردی سخت کوش بود و بیشتر از آن که حرف بزند عمل می کرد.همیشه وقتی حرفی می زد نقشه اش را می کشید گویا اینکار برایش ملکه شده بود چون او از فرماندهان بود و مدام با نقشه و کِلک و ... سر و کار داشت.
مثنوی زیر هم داستان جالبی دارد. می گوید من در یادواره شهدای تهران مشغول بودم رزمنده عزیز عبدالعلی قزی (ذبیحی نسب) اسامی شهدای سبزوار را نوشت و گفت: برای این شهداء شعری بگو!من هم شروع کردم به نوشتن و به مدد شهداء این شعر سروده شد. تقدیم به روح شهداء و رزمندگانی که دیگر در بین ما نیستند و روح حاجی شهرستانی.

مثنوی حدیث عاشقان

بیا بشنو حدیث عاشـــــــــــــــقان را حکایـــــــت های ســــــیر عارفان را
بیا بشنو ز جان های رهـــــــــــــــیده که عمری درد و رنــــج عشق دیده
بیا بشنو دمی آیات حـــــــــــــــــق را حدیث ســـرخی خـــــون شفق را
همانانی که نـــور راه ماینـــــــــــــــــد ببیـــــــن ما در کــــــــجا آنها کجایند
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۱:۴۸ زهره رازقندى
من سعى مى کنم سر مزار اىشان تا حد امکان برم و ارامش دارم, من از شهىد بزرگوار حاجت گرفتم, باشد که شفاعت من رو در روز قیامت بکند, راهت ادامه دارد شهىد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی