روداب

روداب

روداب

روداب

rudabامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش روداب گفت:دستگیری رهبران سیاسی ، زندانی کردن و شکنجه های خوفناک ال خلیفه ملعون مردم صبور بحرین را از مسیر انقلاب خارج نکرده است...

 و اقدام اخیر ال خلیفه در سلب تابعیت از آیت ا... شیخ عیسی قاسم جنبشی فراگیر و انتفاضه ای عظیم راه خواهد انداخت که انشاا... سقوط ال خلیفه  که دست نشانده و فرمانبر ال سعود است را در پی خواهد داشت و ال خلیفه هر چقدر که خودش را با حمایت سعودی قدرتمند حس کند قطعا در مقایسه با شاه معدوم و صدام رقمی به حساب نمی آید و آنها با آن همه ادعا به زباله دان تاریخ پیوستند.

 حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشرآمریکایی با برشمردن تعدادی از جنایت های آمریکا در قبال ایران و جهان اظهار کرد:هفته حقوق بشر آمریکایی در حقیقت چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را برای دنیا آشکار می کند البته اگر مقداری انصاف داشته باشند.

وی در ادامه کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت آمریکا را نمونه دیگری از حقوق بشر آمریکایی دانست و افزود:آمریکائیها در سال های اخیر با راه انداختن جنگ های قومی و مذهبی توسط دشمنان واقعی اسلام می خواهد امنیت رژیم صهیونیستی را تامین و محور مقاومت را تضعیف کند و بیداری اسلامی را در منطقه به بن بست بکشاند لذا تا به امروز هیچ مسئله ای نتوانسته روز قدس را در خاطر ما به فراموشی بسپارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
هادی قلعه نوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی