روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های این هفته در جمع نمازگزاران گفت: آمریکا که مقام معظم رهبری  در بیانات خودشان پرده از زیاده خواهی های آنها برداشتند و امروز نیز زیاده خواهی آمریکا بیش از حد شده ، در مذاکرات دو هدف را دنبال می کنند:اول اینکه از مراکز نظامی و تسلیحات نظامی ما بازدید داشته باشند و ببینند ما چقدر توان داریم البته همانطور که مقام مظم رهبری تاکید کردند ما به هیچ وجه اجازه این کار را نخواهیم داد[...]

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:دومین هدف آنها اینست که از دانشمندان هسته ای ما بازجویی کنند. ببینید دشمن چقدر گستاخ می شود چقدر وقاهت را از حد بیرون می برد وقتی که مقداری مسئولین ما عقب نشینی کنند آنها جلو می آیند و زیاده خواهی می کنند و چیزهای بیشتری می خواهند و حالا این دو تا سنگ را جلو ما انداختند؛لذا رمز کار اینست که محکم جلو آنها ایستاد و درمقابل ارزشها کوتاه نیاییم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما اجازه نخواهیم داد از دانشمندان هسته ای مان و دانشمندان دیگر در هر رشته حساس و مهم،اندک اهانتی شود و شناسایی و بازجویی شوند.

خطیب جمعه روداب با اشاره به نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) اظهار کرد: امام زمان وقتی ظهور می کند که همه مردم و نخبگان همراه ، همدل و یکپارچه کنار ولی فقیه باشند و بمانند چون ولی فقیه نایب امام زمان (عج) است؛هر موقع این همدلی و اتحاد به آن درجه خودش برسد امام(عج)  ظهور خواهد کرد. نیمه شعبان روز امید بشریت و ظهور موعود است که مخصوص شیعیان یا حتی مخصوص غیرمسلمانان نیست و برگزاری مراسمات با شکوه نیمه شعبان که انشاءالله خوب هم برگزار خواهد شد،این بذر امید را در جامعه می افشاند که آقایی خواهد آمد که عدالت را در سرتاسر جهان برپا خواهد کرد.

ایشان در ادامه درخصوص معنی انتظار خاطر نشان کرد:معنی انتظار اینست که ما دست از تلاش و کوشش در راه خدا برنداریم،یعنی ما قانع نباشیم به حقی که الان داریم و روز به روز بخواهیم پیشرفت کنیم امام راحل(ره) ما می فرماید:این انقلاب ما نقطه شروع انقلاب امام زمان (عج) است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی