روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه موقت رودابطی مراسمی با حضور امام جمعه موقت روداب ،دانشجویان و جمعی از مسئولان از برترین های جشنواره پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله) در دانشگاه بیرجند تجلیل شد[...]

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محمد ابراهیم نیا امام جمعه موقت شهر روداب در این مراسم با اشاره به آیه 102 سوره بقره گفت: اسرائیلی ها در تلاشند به بشریت بالاخص نظام خانواده ضربه وارد کنند.


 

وی با تاکید بر اینکه در این راه مجبور هستند بعضی از اعمال مانند آتش زدن قرآن، جنگیدن در ماه حرام و یا توهین به پیامبر (صلی الله علیه و آله) را انجام دهند،افزود: لذا هنگامی که به پیامبر توهین می کنند، با هدف ضربه زدن به اعتقادات و بنیان خانواده اقدام به این کار موهن می کنند.


 

حجت الاسلام ابراهیم نیا همچنین با اشاره به 2 آیه آخر سوره فتح اشاره کرد و ادامه داد: خصوصیات پیامبر و یارانش «اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» است.


 

وی همچنین با تاکید بر برخورد سرسختانه با دشمنان اسلام و نظام در هر شرایطی، به تحریم های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این تحریم ها، هیچ گاه به طور کامل برداشته نخواهد شد، چرا که دشمنان به بهانه های دیگری مانند حقوق بشر و موشک های بالستیک این تحریم ها را ادامه می دهند.


 

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره پیامبر رحمت(صلی الله علیه و آله) در چهار رشته " ساخت کلیپ، مجری گری، نماهنگ و شعر" تجلیل شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
هادی قلعه نوی

امام جمعه ی موقت روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی