روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه موقت رودابحجت الاسلام و المسلمین درستکار با اشاره به سال"دولت و ملت،همدلی و همزبانی" گفت:پیشنهاد می شود مسئولین عزیز بخش روداب یک شورای مشورتی مردم نهاد تشکیل دهند و از نظرات مردم نیز برای حل مشکلات استفاده شود؛چرا که این کار مسیر را برای تصمیم سازی و تصمیم گیری باز می کند و بدینوسیله هم از خرد جمعی مردم استفاده می شود و هم از نظرات و دیدگاههای آنها بیشتر بهره برداری می شود[...]

امام جمعه موقت روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب در جمع نمازگراران گفت:ماراتن مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 به نتیجه رسید و بعد از 12 سال و 9 روز مذاکره و گفتگو بیانیه مشترک مطبوعاتی در این خصوص اعلام گردید.

حجت الاسلام و المسلمین درستکار با اشاره به سرگذشت پرونده هسته ای ایران در طول این سالها افزود:پرونده هسته ای ایران که یک پرونده عادی بود و باید به صورت فنی و حقوقی در آژانس انرژی اتمی مورد بحث قرار می گرفت،با غوغا سالاری دنیای غرب به سرکردگی آمریکا،به یک پرونده سیاسی و تبلیغاتی تبدیل شد.

وی گفت:آمریکا به کمک هم پیمانانش به بهانه دستیابی ایران به سلاح اتمی و با بردن پرونده هسته ای ایران به سازمان ملل تا توانستند فشار خودشان را بر جهان اسلام و ایران عزیز بیشتر کردند و تحریمها و قطعنامه های مختلف بر علیه ایران صادر کردند؛اما مقاومت ملت رشید ایران،فراست،کیاست و دوراندیشی مسئولان ارشد نظام اسلامی رئیس جمهور آمریکا را در این مذاکرات به زانو واداشت و در نطق مطبوعاتیش به صلح آمیز بودن فن آوری هسته ای ایران اذعان کرد.

خطیب جمعه روداب با اشاره چالش بوجود آمده برای غربیها افزود:از 12 سال قبل 30 گزارش مکتوب سازمان انرژی اتمی اعلام داشته که هیچ انحرافی در فعالیت های هسته ای ایران نیست و امروز دنیای غرب و آمریکا با یک پرسش و سئوال بزرگ روبرو است و آن اینکه اگر فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز است و بعد از 12 سال به این نتیجه رسیده اید چرا تا دیروز اعلام می کردید ایران به دنبال ساختن بمب اتم است،چرا اعلام می کردید ایران یک تهدید برای خاور میانه است،چرا پروژه ایران هراسی را در دنیا راه انداخته اید؟

حجت الاسلام درستکار با تبریک به ملت شریف ایران اسلامی برای به دست آوردن این موفقیت بزرگ گفت:این یک موفقیت بزرگ برای ایران اسلامی است و توانست اقتدار و عظمت ایران را در انظار عمومی و در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارد و باید به تیم هسته ای و ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی که با استقامت و صبوری،تحمل و بردباری و ولایت پذیری به این موفقیت بزرگ دست یافتند تبریک گفت.

وی در ادامه با محکوم کردن تجاوز وحشیانه عربستان به یمن افزود:بر اساس اعلام آمار سازمان ملل ظرف هفته گذشته 519 نفر در این حملات کشته شده اند که حدود 90 نفر آن کودک بوده است و ما هم خواستار توقف این تجاوز وحشیانه هستیم.

امام جمعه موقت روداب با اشاره به خشکسالیهای چند سال اخیر گفت:طبق نظر کارشناسان حوزه آب،سطح آبهای زیر زمینی 25 تا 35 درصد کاهش پیدا کرده و لازم است مردم در مصرف این سرمایه عظیم ملی و خدادادی نهایت دقت را بکنند.

وی با بیان اینکه کشور ما در یک شرایط کمبود آب قرار دارد اظهار داشت:ضرورت دارد مسئولین با کمک مردم یک راهبرد و تصمیم جدی در این خصوص اتخاذ کنند و آن تغییر الگوی کشت است که این مسئله باید کارشناسی شود و از کشت های سنتی فاصله گرفته شود؛البته در کشت های جایگزین نیز باید به این باور برسیم که منطقه روداب آیا با کشت جدید مراقبت و نزدیکی دارد یا نه؟ما از مسئولین مربوط،شوراها و معتمدین میخواهیم که این مسئله را بررسی و پیگیری نمایند.

حجت الاسلام درستکار در پایان با اشاره به سال"دولت و ملت،همدلی و همزبانی"گفت:پیشنهاد می شود مسئولین عزیز بخش روداب یک شورای مشورتی مردم نهاد تشکیل دهند و از نظرات مردم نیز استفاده شود؛چرا که این کار مسیر را برای تصمیم سازی و تصمیم گیری باز می کند و بدینوسیله از خرد جمعی مردم هم استفاده می شود و بیشتر از نظرات و دیدگاههای مردم بهره برداری می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۴
هادی قلعه نوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی