روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه موقت بخش روداب گفت: ایام عید بهترین فرصت برای انجام فریضه ارزشمند صله رحم است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر روداب با اشاره به فرا رسیدن سال جدید افزود: انجام فریضه صله رحم در دین مبین اسلام بارها مورد تاکید قرار گرفته که شایسته است مردم به این امر مهم در طول ایام نوروز توجه ویژه ای بکنند[...]

وی با اشاره به ایام فاطمیه و تقارن آن با ایام نوروز گفت:حرمت این ایام باید در عید نوروز حفظ شود،صله رحم و دید و بازدید در این ایام انجام شود و حریم بزرگ بانوی اسلام حفظ گردد.

وی در ادامه افزود:در سالهای گذشته مراسم باشکوهی در ایام فاطمیه در بخش روداب برگزار میشده و ان شاءا... امسال هم با شکوه بیشتری با برپایی هیئات زنجیرزنی و سینه زنی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی در ادامه با اشاره به ادامه مذاکرات ایران با گروه 1+5 ، افزود: رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده سفارش کردند که از حیله های آمریکاییها باید ترسید و مسئولین ما هم باید مواظب مکر و حیله دشمن،به خصوص شیطان بزرگ آمریکا باشند.

وی در پایان با اشاره به دوم فروردین سال 42 ،سالروز هجوم ماموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم گفت:از اینجا بود که رژیم پهلوی فهمید روحانیت محور وحدت و مبارزات است و انقلاب توسط روحانیت هدایت میشود و با این اقدام قصد توقف این نهضت را داشت.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی