روداب

روداب

روداب

روداب

 هلال احمر روداببه گزارش روابط عمومی پایگاه انتقال خون سبزوار بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر روداب سبزوار خون اهدا کردند .

 

 

 


 

بنابر این گزارش در این دیدار ابتدا دکتر جمیلی مدیر پایگاه انتقال خون سبزوار ضمن خیرمقدم و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با توصیحاتی فرایندهای مختلف تهیه انواع فراورده های خونی را تشریح کرد و بر فرهنگ سازی اهدای خون در جامعه و بویژه در میان بانوان تاکید نمود . همچنین وزیر نیا سرپرست جمعیت داوطلبان هلال احمر سبزوارضمن تبریک ایام ا...دهه فجر، هدف از این اقدام را گرامیداشت یاد شهدایی که با نثارخون خویش باعث به ثمر رسیدن نهال انقلاب شدند ذکر کرد واظهار امیدواری نمود تا با آموزش و اطلاع رسانی و مشارکت نهادهای مرتبط با بانوان ، اهدای خون در جامعه و نزد بانوان بیش از پیش گسترش یابد . وی با تاکید بر اینکه اهدای خون برای بانوان ضرری ندارد از همه بانوان دعوت کرد تا بعنوان نیمی از جامعه ، بیش از پیش در تامین خون مورد نیاز و ارتقا سلامت عمومی نقش موثر خویش را ایفا نمایند . "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۷
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی