روداب

روداب

روداب

روداب

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گزینه نظامی از سوی غرب و آمریکا روی میز نیست و دشمن فقط بلوف‌های سیاسی می‌زند.
محمدرضا محسنی‌ثانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بخش روداب سبزوار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جغرافیایی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و علمی منطقه را تغییر داد، اظهار داشت: نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای جهان در دوران قبل از انقلاب اسلامی وابستگی‌های زیادی در ابعاد مختلف داشتند.


وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ذلت و خواری از میان بسیاری از کشورهای جهان رخت بربسته، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ذلت و خواری به اردوگاه دشمن و غرب رفته و آنها را دچار انزوا و اضمحلال کرده است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمین لرزه بزرگی در منطقه در ابعاد مختلف ایجاد کرد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران رژیم شاهنشاهی در گذشته و رژیم‌های مستکبر منطقه در دوران کنونی از گردونه قدرت حذف می‌شوند و به جاری آن حاکمیت‌های برخواسته از دل مردم و با رویکرد اسلامی جایگزین می‌شوند.
وی با بیان اینکه بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب امروز سبب شده تا حاکمان ظالمی مانند بن علی در تونس، حسنی مبارک در مصر و قذافی در لیبی در تغییر کنند، گفت: به زودی زود به برکت تلاش جوانان اسلام گرای واقعی شاهد تغییر ساختار حکومتی در بحرین و عربستان خواهیم بود و حاکمان ظالم آل خلیفه و آل سعود نیز نابود می‌شوند.
رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی و قدرت فراگیری آن هراس دارد گفت: امروز جهان غرب و آمریکا تلاش دارد تا بتواند جایگاه فروریخته خود را دوباره بازسازی کند، اما به برکت انقلاب اسلامی این هیمنه و قدرت پوشالی هیچ‌گاه بازسازی نمی‌شود.
محسنی ثانی با بیان اینکه با وقوع انقلاب اسلامی تئوری کشورهای جهان چهارمی مطرح و مورد توجه قرار گرفته افزود: امام (ره) مبدع این تئوری است و آن به این معناست که کشورها دارای استقلال در ابعاد مختلف باشند و آینده عظمت خود را بدون وابستگی به کشور و یا قدرت‌های به اصطلاح جهانی بسازند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بارها سعی در گرفتن تماس با رئیس‌جمهور و ارسال نامه به مقام معظم رهبری (مدظله) داشته است، خاطرنشان کرد: آنها در یک دوگانگی هستند و از طرفی برای سخن گفتن، مذاکره و حتی پیاده روی با مقامات سیاسی و وزیر خارجه ما التماس می‌کنند و از طرفی برای خوش خدمتی به رژیم منحوس صیهونیستی دم از تهدید و گزینه می‌زنند.
وی بابیان اینکه هیچ گزینه نظامی از سوی غرب و آمریکا روی میز نیست و دشمن فقط بلوف‌های سیاسی می‌زند تاکید کرد: دشمن به خوبی می‌داند ملت ایران در برابر هر تهدیدی پاسخی قاطع و در خور شان می‌دهد.
محسنی‌ثانی یادآور شد: آنها هیچ‌گاه درس عبرت سید حسن نصرالله و مقاومت قهرمان اسلامی را در پاسخ و انتقام‌گیری از یاد نمی‌برند.


خبرگزاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی