روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه روداب سبزوار در خطبه‏های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه پیامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد مصطفی(ص) توسط نشریه فرانسوی گفت: قبل از این هم شاهد توهین‏های متعدد از طرف رسانه‏ها و چهره‏های مطرح غربی علیه مقدسات مسلمانان و پیامبر اعظم بوده‏ایم.از جمله: انتشار رمان‏های موهن توسط سلمان رشدی مرتد،مراسم قرآن سوزی توسط کشیش آمریکایی ،ساخت و تولید فیلم‏های شرم آور درباره پیامبر ،انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز در دانمارک، هلند، استرالیا، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی. 

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص حمایت کشورهای غربی از این نشریه فرانسوی افزود: حمایت قابل تامل کشورهای غربی از اهانت این نشریه باعث شد تا روز چهارشنبه کاریکاتور اهانت آمیز دیگری از پیامبر را در سه میلیون نسخه منتشر و به زبانهای مختلفی از جمله انگلیسی, عربی ، ترکی و... ترجمه و در بیش از 50 کشور توزیع نماید.

وی در ادامه افزود: حقیقت این اقدامات روی دیگر سکه است که سران استکبار توسط گروه‏های تروریستی داعش و النصره در سوریه و عراق بازی می‏کنند و آن تخریب چهره رحمانی دین مبین اسلام است.

خطیب جمعه روداب با اشاره به وظیفه جهان اسلام و ادیان آسمانی در برابر اهانت به پیامبر اعظم(ص) گفت: نزدیک دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان اعم از شیعه و سنی در برابر این اهانت‏های طراحی شده آزرده خاطر شده‏اند. باید تمامی مسلمانان یکپارچه و با وحدت و انسجام کامل در برابر این اهانت‏ها بپاخیزند و اعتراض خود را به کشورهای عربی اعلام کنند.

وی افزود: باید اعتراض در داخل کشور به دور از جناح بندی‏های سیاسی صورت گیرد و اعتراضات نباید فقط به تریبون امامت جمعه منحصر شود و باید از تمامی ابزارهای رسانه‏ای و تریبون‏های حوزوی و دانشگاهی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در روداب در خصوص مذاکرات هسته ای با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: حربه تحریم را باید از دشمن گرفت،چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود:تیم مذاکره کننده بداند تا زمانیکه خط قرمزهای تعیین شده در مذاکرات رعایت شود ،مورد حمایت ملت ایران خواهند بود و آمریکاییها و عربی ها هم بدانند که ملت ایران در مقابل همه زیاده خواهی های آنها ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام کیانی مقدم در پایان با اشاره به 26 دیماه سالروز فرار شاه از ایران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:یکی از خصوصیات آن رژیم فاسد،دیکتاتوری سیاه و خفقان عجیب علیه مردم با قساوت آمیزترین روشها بود که همه مدعیان امروز حقوق بشر نیز با تمام وجود از چنین رژیمی حمایت می‌کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی