روداب

روداب

روداب

روداب

جلسه انجمن عمومی کتابخانه های بخش روداب در محل بخشداری روداب برگزار گردید.در این جلسه که با حضور کلیه اعضا انجمن برگزار گردید در خصوص ساخت کتابخانه و ترویج فرهنگ مطالعه در بخش و شهر روداب، بحث و تبادل نظر گردید.

بخشدار روداب گفت: با توجه به جمعیت حدود ۵ هزار نفری شهر و استقرار ۳ خوابگاه شبانه روزی در مرکز شهر و استقبال زیاد مردم و دانش آموزان فعال، بنای فعلی به هیچ وجه پاسخگوی مراجعات علاقه مندان نیست. محمود شم آبادی افزود: کتابخانه موجود قبل از سال ۹۰ به صورت مشارکتی اداره می شد و پس از آن به انجمن تحویل داده شد و  مهم ترین مشکل ساختمان و فضای آن است.

وی احداث کتابخانه در شهر را یک ضرورت فرهنگی دانست و اظهار داشت: در بسیاری از مناطق میلیاردها تومان صرف ساخت و تجهیز کتابخانه شده ولی کتابخوان نداریم. اما در این منطقه محروم با این کتابخانه و امکانات کم حدود ۹۰۰ نفر کتابخوان داریم.

رئیس نهاد کتابخانه های شهرستان سبزوار با ابراز تأسف از وضعیت کتابخانه شهر روداب گفت: فضا و امکانات موجود در کتابخانه روداب مناسب نیست و ما به دلیل همین فضای کم مجبوریم کتاب هایی را که از نهاد کتابخانه ها فرستاده می شود به دلیل فضای کم روداب نفرستیم.

زیبا باغانی با ابراز رضایت از استقبال مردم از کتابخانه موجود شهر افزود: تعداد زیاد اعضای فعال و اقدامات فرهنگی انجام شده ی کتابخانه باعث افتخار ماست و این استقبال با وجود این امکانات کم در کل کشور بی نظیر است. ما کتابخانه هایی داریم که با ۳۰۰ مترمربع زیربنا در روز یک یا دو نفر مراجعه کننده هم ندارند ، اما در شهر روداب با این امکانات کم ، علاقه مندان استقبال فراوانی می کنند. وی گفت: امیدواریم با زمینی که شورای اسلامی شهر و شهرداری اهدا کرده اند و با کمک خیرین بتوانیم در آینده نزدیک شاهد احداث کتابخانه در روداب باشیم.


***

***

***

***

***

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۹
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۱)

سلام 
چه کتاب خونه مرتبی واقعا دست مسئول کتاب خوته درد نکنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی