روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب: امام جمعه موقت روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با گرامیداشت 16 آذر سالروز شهادت شهید سید حسین علم الهدی در عملیات نصر که خطه سبزوار در آن خوش درخشید گفت: در عملیات نصر در سال 1359 ، شهید سید حسین علم الهدی به فرماندهی تعداد معدودی از رزمندگان بسیجی و پاسدار پا در رکاب ولایت ، دشمن بعثی را 20 کیلومتر فراری دادند که البته با برخی ناهماهنگی ها و خیانت ها علیرغم این پیروزی بزرگ سرانجام عملیات ناموفق بود ؛ اما این مظلومیتی که در صحرا و کربلای هویزه به یادگار ماند نشان داد بچه های این سرزمین از پیر و جوان در مقابل آماج گلوله های دشمن سینه شان سپر است.

حجت الاسلام محمد ابراهیم نیا در ادامه افزود: آن روز در کنار شهید سید حسین علم الهدی ، شهید حسن فتاحی ،شهید فاضل و کوثری از شهدای عزیز گروه اخلاص هم بودند که قدمشان قبل از جبهه ، خطه روداب را متبرک کرد و روستای دوچاهی یادگاری است که از شهدای گروه اخلاص به جا مانده و در جای جای این منطقه یادگاری هایی از این عزیزان وجود دارد. آن روزی که جاده روداب آسفالت هم نبود و تا روستای دوچاهی حتی جاده ای وجود نداشت ، این بچه ها چه بسیار این راه را آمدند و رفتند تا محرومیت از این خطه زدوده شود و امروز روداب به این شهدا افتخار می کند.

همزمان با اقامه نمازجمعه این هفته ، عاشقان ابا عبدا...(ع)  از پرچم حرم آن حضرت (ع) که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات به روداب آورده شده بود ، با شور و اشتیاق وصف ناپذیری استقبال کردند و پرچم متبرک در بین صفوف نمازگزاران چرخانده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۴
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی