روداب

روداب

روداب

روداب

 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب:امام جمعه روداب درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مظهر حضور مردم در صحنه و مایه عزت کشور و نظام است، چون معنای بسیج حضور مردم در فعالیت های اساسی یک ملت و کشور است و هر ملت و دولتی وقتی مردم را داشته باشد قطعا پیروز می شود.

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم بسیجی واقعی را یک نیروی کارآمد دانسته و افزود: بسیجیان جبهه های جنگ را مدیریت و از اسلام و انقلاب دفاع کردند. اکنون هم بسیجی یک نیروی کارآمد، مومن و متعهد و بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.

هفته بسیج بهانه ای است برای زنده نگه داشتن فرهنگ بسیج که عبارت است از فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت.



خطیب جمعه روداب با اشاره به  فرمایشات امام (ره) راجع به آمریکا اظهارکرد : همه مصیبتهای دنیا زیر سر آمریکا است. دنیا باید آمریکا را از بین ببرد و الا تا این ها هستند این مصیبت ها در دنیا هست. الان در بسیاری از جاهای دنیا آمریکا آتش افروخته و جنگ هایی که الان در بسیاری از جاهای دنیا هست، زیر سر آنهاست؛ لذا باید در شناخت و خنثی کردن کید  و فریب استکبار دقت کرد. ملت های مسلمان باید اصل را بر دشمنی و فریب ابر قدرتها با خود بگذارند. آمریکا دوست نمی خواهد؛ آمریکا خدمتگذارانی می خواهد که منافع ملتشان را تقدیم بکنند و در عین حال ذلت را بر خودشان به بار بیاورند.


نماینده ولی فقیه در روداب در خصوص مواضع آمریکایی ها در باره تحریم ها گفت: آمریکایی ها حاضر به لغو تحریم ها نیستند، اگر هم باشند تازه اول کار است و اگر تحریم ها هم لغو شود، بدون اقتصاد مقاومتی پیشرفت نخواهیم کرد. اگر قرار بود که اقتصاد کشور تنها با لغو تمام تحریم ها مشکلش حل شود، چرا در تمام سالهایی که دلارهای نفتی به دست ما می رسید مشکل حل نمی شد و مشکل بیکاری ،مسکن ، ازدواج و تولید وجود داشت. اگر تحریم ها هم برداشته شود دوباره برمی گردیم به اول که شیرهای نفت باز می شود، واردات شروع می شود ؛ در صورتی که ما باید وابستگی به نفت را کم کنیم و شیر های نفت را ببندیم. لذا کلید حل مشکلات کشور لغو تحریم ها نیست، بلکه اجرایی کردن سیاست های مقاومتی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۳۰
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی