روداب

روداب

روداب

روداب


 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب : همزمان با هفته ی کتاب و کتاب خوانی جلسه ی کارگروه نماز، قرآن و عترت بخش رودآب در محل دفتر امام جمعه ی این بخش برگزار شد.

بخشدار روداب در این جلسه گفت: کمبود بودجه مانعی برای گسترش نماز نیست.

شم آبادی در جمع اعضای کارگروه نماز، قرآن و عترت با بیان این مطلب گفت: ما مشکلات زیادی در خصوص سرانه ی مدارس و اختصاص بودجه داریم اما این موضوع نمی تواند ما را در راه گسترش فرهنگ نماز و قرآن در مدارس دلسرد نماید.

وی خاطر نشان کرد: ما با همه ی توان آماده ی خدمت در خصوص اقامه ی نماز و برگزاری مسابقات قرآن هستیم.

 امام جمعه ی بخش روداب نیز در اهمیت اقامه ی نماز سخنانی را بیان کرد و گفت: همه ی ما وظیفه داریم تا به عنوان یک تکلیف الهی برپاکننده ی نماز در مدارس باشیم.

حجت الاسلام کیانی مقدم ضمن اعلام آمادگی برای حضور در برپایی نماز جماعت مدارس، تصریح کرد: تعداد 4روحانی مستقر در شهر روداب اقامه ی نماز مدارس را برعهده دارند.

این جلسه به دعوت امام جمعه ی محترم روداب با حضور بخشدار ، شهردار ، شورای شهر روداب ، کارشناس نماز، قرآن و عترت ، مدیران بیش از 8 مجتمع روستایی و مدیران مدارس شهر روداب ، در جهت رفع کمبودها و مشکلات موجود برای برگزاری هرچه با شکوه تر نماز جماعت در مدارس برگزار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی